سمنان;

رشد قابل توجه شاخص تناژ بار در راه آهن شمالشرق

شاخص تناژ بار اداره کل راه‌آهن شمالشرق(1) در مقايسه با ايام پيک سال94 از رشد قابل توجهي در بخش‌هاي تناژ بارگيري و تخليه برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مديرکل راه آهن شمالشرق 1 گفت : در راستاي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و عمل به منويات رهبر معظم انقلاب ،پرسنل اين اداره کل با تلاش شبانه‌روزي موفق به ثبت افزايش 413 درصدي تناژ بار در بخش بارگيري و 192 درصدی افزايش تناژ محموله و کالا در بخش تخليه بار نسبت به مدت مشابه سال 94 شدند.
درباغ عنبران اظهار داشت: در اين مدت با هدف جابجايي حمل بار از جاده به ريل در مجموع 444 واگن باري براي تخليه و بارگيري در ايستگاه‌هاي تابعه اين اداره کل واگذار گرديده که از اين تعداد 318 واگن بارگيري و محموله 126 واگن نیز تخليه شده است.
وی  اظهار اميدواري کرد: اداره کل راه آهن شمالشرق1 با پيگيري اين روند به عنوان ارگاني پيشرو گام‌هاي موثرتري در دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي بردارد.
مديرکل راه آهن شمالشرق 1  با اشاره به مقایسه آمار تعداد واگن و تناژ بارگيري و تخليه محمولات در نوروز 95 و 94 افزود: سال گذشته 62 واگن با تناژ سه هزار و 547 در این راه‌آهن بارگیری شده بود در حالی که این رقم در سال 95 به 318 واگن بارگیری شده با تناژ 19 هزار و 40 تن رسید.
درباغ عنبران افزود : علاوه بر این واگن‌های تخلیه شده در این راه‌آهن از 46 واگن در سال قبل به 126 واگن در سال‌جاری رسید.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: رشد ، تناژ ، راه آهن ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.