رئیس هیات اسکیت همدان گفت: مسابقات اسکیت سرعت استان با قهرمانی تیم ملایر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ملایر قهرمان مسابقات اسکیت سرعت استان شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس هیات اسکیت همدان گفت: مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان با حضور 60 اسکیت باز از شهرستان های نهاوند، ملایر و همدان در ملایر برگزار شد.


وی ادامه داد: در این رقابت ها بیش از ده ورزشکار نیز از شهرستان های گلپایگان و گنکاور به شکل میهمان حضور داشتند.

مهدی مجیدی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان تیم ملایر به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های همدان و نهاوند دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رده بندی انفرادی این رقابت ها و در رده سنی دختران نونهال هستی طاهری از ملایر بر جایگاه نخست قرار گرفت و سالی لطیفی از همدان و تارا نوردی از ملایر دوم و سوم شدند.

رئیس هیات اسکیت همدان ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز یاسمین رسول از ملایر اول شد و مائده قهری و تینا ظفری هر دو از همدان در رده های بعدی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در رده سنی جوانان نیز نیلوفر فتحی از همدان قهرمان شد و کیمیا آرستی و تارا فولادی هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مهدی مجیدی تصریح کرد: در رده بندی انفرادی آقایان و در رده نونهالان نیز ایلیا طینه زاده ، ایلیا اسکندری و ماهان محبوبی هر سه از ملایر به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان پارسا مرادی و متین نوشمند هر دو از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و ابوالفضل طینه زاده از ملایر در رتبه سوم قرار گرفت.

رئیس هیات اسکیت همدان گفت: در رده سنی جوانان نیز عظیم اسدی از ملایر قهرمان شد و محمد کمالی از ملایر و محمد معین نوشمند از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سطح این مسابقات بالاتر از دوره های گذشته بود و توانستیم نفرات مستعد و خوبی را برای تیم استان شناسایی کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.