زاغی نژاد: برای دفاع از فوتبال سپاهان به تهران آمدیم

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: تیمی به تهران آوردیم که از فوتبال سپاهان دفاع کند.

زاغی نژاد: برای دفاع از فوتبال سپاهان به تهران آمدیم

به گزارش خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ قاسم زاغی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: قبل از اینکه به تحلیل این بازی بپردازم در گذشته فوتبالیست با اخلاق کشورمان مهرداد اولادی را تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر برای خانواده آن مرحوم خواستارم.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از تغییرات در نیمکت سپاهان من مسئولیت این تیم را بر عهده گرفته ام به هر حال با آسیب‌دیدگی چند بازیکن مواجه شدیم که کارمان را سخت کرد به همین دلیل با مشورتی که با همکاران داشتم سعی کردیم که تیمی به تهران آوریم که از فوتبال سپاهان دفاع کند.

زاغی نژاد بیان کرد: شاید نتایج سپاهان خوب نباشد اما اعتبار این تیم هنوز لطمه نخورده است. چرا که در بعضی از بازیها بر حریف غالب بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: تیم نفت از لحاظ بازیکن و کادر فنی وضعیت خوبی دارد. هر دو تیم تا کنون دیدارهای نزدیک به هم داشتند بر این اساس از این فاکتور مثبت استفاده می کنیم و با این ذهنیت به مصاف با حریفمان می‌رویم. شان سپاهان بسیار بالاست همچنین از تیم نفت به تهران شناخت لازم را داریم . سعی کردیم در روزهای اخیر حواشی و مسائل غیر فنی را از تیم دور کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب با نفت باشیم همچنین با تمام احترامی که برای تیم نفت قائل هستم اما ما برای شکست این تیم به تهران آمدیم.

سرمربی سپاهان در مورد بازیکن سالاری و حواشی‌ای که محرم نویدکیا در این تیم به وجود آورده است بیان کرد: خواهش می‌کنم از من در مورد این مسائل که شرح وظایفم نیست سوالی نپرسید. چرا که من نمی‌توانم به راحتی درباره این مسائل صحبت کنم این مسائل مربوط به گذشته است ودر موردش صحبت کردیم.

وی درباره اینکه از نویدکیا در کادر فنی استفاده می‌کند یا با عنوان بازیکن تصریح کرد: من با اختیار تام به سپاهان آمدم و تا موقعی که مسئولیت دارم از تمام ظرفیت باشگاه سپاهان استفاده می‌کنم . محرم در شرایط نامناسب قرار داشت بر این اساس به تهران نیامد اما قصد داریم از توانایی او در بازیهای بعدی استفاده کنیم.

زاغی نژاد درباره اینکه چقدر امید به ارتقا‌ء جایگاه سپاهان دارید بیان کرد: من از مربی با اخلاقی همچون حسین فرکی مشورت می‌گیرم شاید در گذشته جدایی فرکی درست نبود همچنین جدایی استیماچ هم به صلاح سپاهان نبود. به هر حال این اتفاق رخ داد وقت یک مربی  با بازیکنان مد نظر و شاخص خود فصل را شروع می‌کند و بعد از مدتی چند نفر از آنها را از دست می‌دهد آن وقت مشکلاتی برایش پیش می‌‌آید. تیم ما تا هفته پنجم صدر جدول بود اما بعد از مدتی حاج صفی از سپاهان جدا شد. ضمن اینکه آی تی سی پادوانی و شینوا ضربه مهلکی به سپاهان زد. همه این عوامل عملکردهر مربی را زیر سوال می‌برد. شریفی هم به خاطر خدمت سربازی از دست دادیم. همه این عوامل در نتایج ضعیف سپاهان موثر بودند و تیم ما را باچالش رو به رو کردند علاوه بر این با مشکلات مالی هم مواجه بودیم .

 زاغی نژاد اظهار داشت:بر خلاف سالهای گذشته مسائل مالی تاثیر زیادی در عملکرد ضعیف تیم داشت . مطالبات زیادی از بازیکنان و کادر فنی باقی مانده است که هنوز مسئولین آن را پرداخت نکرده‌اند.

سرمربی سپاهان درباره خوشحالی مربیان خارجی پس از شکست مقابل استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد جمع شدن مربیان خارجی در یک رستوران طبیعی است و در این موارد خنده‌ای هم پیش می‌آید. خوشحالی آنها ربطی به شکست سپاهان نداشت.

وی در مورد وضعیت هادی عقیلی بیان کرد: من از همه عوامل منتسب در باشگاه استفاده می‌کنم ما بدترین وضعیت خود را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. بر این اساس قصد داریم از تمام عوامل موجود در سپاهان کمک بگیریم همچنین از مربیان قبلی و پیشکسوتان در دیدارهای عادی مشاوره می‌گیرد.

وی در پایان درباره وضعیت رحمان احمدی گفت: رحمان احمدی به علت بیماری در این بازی قادر به همراهی تیم نیست. علی احمدی و حسین فاضلی هم مشکلی برای این بازی ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، سپاهان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار