اصفهان؛

از اعتبارمان دفاع می کنیم

سرمربی تیم سپاهان گفت:سال فوتبالی‌ بدی را سپری کردیم وهواداران حق دارند راضی نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت :بعد از اتفاقاتی که در ارتباط با تغییر مربی افتاد و من مسئولیت را به عهده گرفتم با تغییراتی روبرو بودیم که به خاطر مصدومیت‌ها شرایط تیم را خاص کرد و کارمان سخت شد و به همین علت با مشاوره‌ای که با همکارانم داشتم سعی کردیم تیمی را روانه میدان کنیم تا از اعتبار سپاهان دفاع کنیم.

زاغی نژاد افزود:سپاهان شاید به لحاظ نتیجه خوب نبود اما از نظر فوتبالی به اعتبارمان خدشه‌ای وارد نشد. اگر بازی‌ها را دیده باشید متوجه می شوید که در خیلی بازی‌ها تیم برتر زمین بودیم و با بدشانسی نتیجه نگرفتیم.

وی گفت: نفت یکی از تیم‌های قدرتمند از لحاظ فنی و شخصیتی است وشناخت کافی از این تیم داریم و تنها یک نکته شرایط بد روانی حاکم بر تیم ماست که سعی کردیم در این چند روز آن را برطرف کنیم.

زاغی نژاد درباره اینکه مشکلات سپاهان به خاطر محرم نویدکیا بوده‌،‌گفت:‌ مسائل مربوط به گذشته را مطرح نکنید. اینها چیزی نیست که پاسخگو باشم و در شرح وظایف من باشد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم تا زمانی که این مسئولیت به عهده من است از تمام ظرفیت‌های باشگاه استفاد کنم هر چند که در این بین نویدکیا هم مستثنی است و در این برهه زمانی شرایط مناسبی نداشت.

زاغی‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا در بازی‌های باقی مانده می‌تواند سپاهان را نجات دهد یا خیر؟ گفت: ابتدا درخصوص فرکی باید بگویم که او از دوستان من و یک مربی موفق است. بحث جدا شدن او یک بحث منطقی نبود و این قضایا برای استیماچ هم اتفاق افتاد. در نهایت هم اتفاقاتی افتاد که ضربه سنگینی به ما زد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه مشکل مالی تا چه اندازه در نتایج ضعیف سپاهان تاثیرگذار بود، گفت: بازیکنان ما طوری تربیت شده‌اند که به موقع پول می‌گرفتند اما 6 ماه است که حقوق‌شان عقب افتاده هرچند که بحران مالی برای همه تیم‌ها هست و تنها برای سپاهان نیست.

. سرمربی سپاهان درباره شرایط عقیلی گفت: یکبار دیگر می‌گوییم از تمام عواملی که می‌تواند به ما کمک کند دست یاری می‌طلبم. ما بدترین سال فوتبالی‌مان را سپری کردیم و نتوانستیم هواداران را راضی کنیم و من حتی در همین رابطه از تمام پیشکسوتان و مربیان قبلی هم مشاوره می‌گیرم تا بتوانم سپاهان را موفق کنم.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار