اهواز،

بلعیدن انگشتان کودک سه ساله توسط چرخ گوشت

چرخ گوشت سه انگشت کودک سه ساله سوسنگرد را بلعيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛   مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز گفت : در پي تماسي از سوي بيمارستان گلستان اهواز براي رها سازي دست دختر بچه اي از درون چرخ گوشت ، تيم امداد و نجات با تمامي تجهيزات تخصصي به بيمارستان اعزام شد.

امير نجفي افزود : اين کودک سه ساله به دليل کنجکاوي کودکانه و بازيگوشي دست خود را به درون چرخ گوشت قرار داده و دستان وی در آن گرفتار شد که آتش نشانان با صدعفوني کردن دستگاه هاي برش و جک هاي هيدروليکي عمليات برش و آزاد سازي انگشتان دست کودک را با حضور کادر درماني آغاز نمودند و با در مدت 30 دقيقه توانستند دست دختر بچه را از درون دستگاه خارج کنند.

وي اظهارداشت : متاسفانه بدليل شدت صدمات وارده 3 عدد از انگشتان کودک کاملا قطع شده بود که تلاش کادر درماني براي پيوند آنها نيز مثمر ثمر نبود .

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز   از خانواده ها خواست  جهت استفاده از چرخ گوشت حتي براي لحظاتي کوتاه آن را خاموش و از دسترس دور نمايند،هميشه به کودکان خود خطرات اين دستگاه را گوشزد و  به منظور کاهش احتمال وقوع حادثه فقط و فقط از دستگاه چرخ گوشت با آرام استاندارد استفاده نمايند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار