فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزبانی استان اردبیل جزو 3 استان برتر کشور از نظر انسداد مرزی و کارآمدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ علی طاهری افزود: در سال 94 با توجه به سه راهبرد اصلی فرماندهی مرزبانی ناجا به همت مرزبانان استان توانستیم با بجا گذاشتن کارنامه یگانی قابل قبول جزو استان‌های برتر کشور از نظر انسداد مرزی باشیم.

وی گفت: فرماندهی ناجا سه راهبرد اصلی ارتقای آمادگی عملیاتی، توجه به ارتقای تعاملات در سطح نوارهای مرزی ناجا و همچنین توجه به کاهش آسیب‌پذیری در درون واحد‌های تابعه را برای ما تعریف کرده است.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: ما توانستیم در طول نوار مرزی استان با توجه به این سه راهبرد اصلی وظایفمان را به خوبی انجام داده و با برنامه‌ریزی منسجم وضعیت مطلوبی را در راستای استیفای حقوق مرزنشینان فراهم کنیم.

طاهری گفت: فرماندهی مرزبانی طول نوار‌های مرزی استان با حضور پرسنل کارآمد و فداکار خود در قالب گشت‌های هدفمند، کمین‌ها و رد‌زنی شرایط بسیار خوبی را در رابطه با انسداد کامل مرز‌های استان ایجاد کرده است.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته از نظر انسداد مرزی و کارآمدی نیرو‌های مرزبانی، جزو 3 استان برتر در سطح ناجا هستیم، افزود: با توجه به اشرافیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانی استان طبق آمار‌ توانسته‌ایم در زمینه جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مقابل افزایش 30 درصدی، در جلوگیری از ورود مواد محترقه در ایام نوروز افزایش 50 در‌صدی و در رابطه با کشف مشروبات الکلی افزایش 25 درصدی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، برتر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.