طرح آمایش ۱۱ اتباع خارجی در ایران آغاز شد

طرح آمایش 11 اتباع خارجی و تمدید مدارک اقامتی اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش و هویت معتبر از پنجم ثور (اردیبهشت) آغاز و تا ۳۱ جوزا (خرداد) ادامه دارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،«مهدی سلیمانی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین ولایت اصفهان، در رابطه با تاریخ اجرای طرح آمایش 11 گفت: طرح آمایش 11 ویژه اتباع خارجی از امروز 5 ثور (اردیبهشت) آغاز و تا 31 جوزا (خرداد) ادامه دارد بنابراین کلیه اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش 10 اتباع عراقی دارای کارت هویت 9 بایستی به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در ولایت ذیربط خود مراجعه کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین ولایت اصفهان، افزود: اتباع خارجی در زمان مراجعه به دفاتر کفالت علاوه بر مدرک اقامتی قبلی خود بایستی هزینه‌های مربوط به تمدید کارت آمایش و کارت کار خود را بر اساس مصوبه مراجع ذیربط پرداخت کنند.

سلیمانی با بیان اینکه در ولایت اصفهان در مجموع 24 دفاتر کفالت وظیفه اجرای طرح آمایش 11 را به عهده دارند، اظهار داشت: پس از مراجعه سرپرست خانوار به این دفاتر و بر اساس نوبت‌دهی صورت گرفته کلیه اعضای خانوار پس از عکسبرداری از کلیه اعضاء اثر انگشت اتباع خارجی بالای 10 سال را ثبت خواهند کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، اتباع ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.