توجیه رئیس دانشکده شریعتی درباره اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه دخترانه/ اتفاق جدیدی نیفتاده!

رئیس دانشکده فنی دخترانه شریعتی در خصوص اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه این دانشگاه گفت: خوابگاهی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شد، از دانشگاه مجزاست.

توجیه رئیس دانشکده شریعتی درباره اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه دخترانه/ اتفاق جدیدی نیفتاده!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مهاجرانی رئیس دانشکده دخترانه فنی شریعتی در خصوص اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه این دانشگاه گفت: خوابگاهی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شد از دانشگاه مجزاست و یکی از هشت ساختمان خوابگاهی دانشگاه محسوب می شود، اما با یک دیوار از محوطه دانشگاه جدا شده است و مسیر رفت و آمد آن کاملا از دانشگاه مجزا است و درب ورودی آن جدا است.


وی افزود: در این خوابگاه همیشه مهمانانی که از استان‌ها می‌آیند، مستقر می‌شوند و به هیچ عنوان خوابگاهی نیست که اختلاطی در آن صورت بگیرد.

رئیس دانشکده دخترانه فنی شریعتی در خصوص اینکه چه ضرورتی داشت دانشجویان پسر در خوابگاه دخترانه اسکان پیدا کنند، گفت: در واقع این یک تعاملات میان دانشگاهی است، چرا که ظرفیت خوابگاهی دانشگاه شریعتی را هیچ کدام از دانشکده های فنی در تهران ندارند. این میزان پتانسیلی که در دانشگاه شریعتی است در جای دیگر وجود ندارد.

مهاجرانی در پاسخ به اینکه اعتراض دانشجویان در خصوص اسکان این مهمانان در خوابگاه چه بود، گفت: اعتراض دانشجویان بنا بر خبرهایی که من شنیده ام، برای ادغام با دختران بود، که اصلا همچنین بحثی وجود ندارد. این دانشگاه، دانشگاه تک جنسیتی است و ما به هیچ عنوان نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم. خبری که منتشر شده بود، صحت نداشته و هیچ مورد خاصی هم پیش نیامده است.

وی یادآور شد: این دانشجویان پس از پایان مسابقات به شهر خود باز می گردند و فردا نیز آخرین روز اسکان آنها در خوابگاه شریعتی است.

گفتنی است،‌ صبح امروز دانشجویان دانشکده فنی دخترانه شریعتی در پی اسکان دانشجویان پسر در خوابگاه‌های این دانشگاه اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.