امیری : مسئولان نفت از زجر کشیدن بازیکنان خجالت بکشند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت : آن افرادی که در باشگاه پست دارند از زجر کشیدن بازیکنان نفت و وضعیت دشوار تیم خجالت بکشند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری پس از شکست نفت مقابل سپاهان گفت: بازیکنان نفت شرایط بدی دارند. ما زحمتمان را می کشیم و فقط می خواهیم بازی ها را به خوبی تمام کنیم و برای وجهه و اعتبار خودمان بازی می کنیم. 


وی افزود: قسم میخورم نمی دانیم مالک باشگاه کیست. کسانی که پست دارند و فقط شاهد زجر کشیدن و سختی های ما هستند، باید خجالت بکشند و عرق شرم بریزند. پنج ماه است که یک ریال پول نگرفته ایم و در حال حاضر منتظریم اتفاقی برای نفت بیفتد و این تیم را به یک جای دیگر بفروشند. 

امیری با اشاره به اردو نرفتن نفتی ها، بیان کرد: وضعیت نفت به جایی رسیده که بازیکن ما روز بازی برای رسیدن به ورزشگاه 3 ساعت پشت فرمان می نشیند. وقتی امکانات این گونه است و با این کیفیت تغذیه وارد زمین می شویم، هیچ توقعی نباید از نفت داشت. این چه وضعیتی است که برای نفت درست کرده اند. می ترسم این موضوع به بدعتی غلط  برای سایر تیم های لیگ برتری تبدیل شود و آن ها می بینند که تیم نفت بدون دریافت پول نتیجه می گیرد، دچار اشتباه شوند و فکر کنند همیشه شرایط همین است. در حالی که براساس منطق فوتبال جایگاه حقیقی نفت  رده نهم یا دهم جدول است و ما نباید در  نتیجه گیری خوب عمل می کردیم.

امیری ادامه داد: باید بیایند دست تک تک بازیکنان نفت را ببوسند هرچند برای این کار هم کسی در باشگاه وجود ندارد. به ما یک خسته نباشید هم نمی گویند.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد فروش تیم نفت و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، اظهار کرد: برای ما مهم نیست که نفت را چه کسی می‌خرد و چه ارگانی مالک می‌شود. یکی باید ما را از این بدبختی در بیاورد. بازیکنان به خودشان روحیه می‌دهند تا با هم دعوایشان نشود. با کوچکترین حرف همه می‌خواهند به هم بپرند و دعوا کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار