شیراز؛

پایان خط شرور سابقه دار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب از دستگیری شرور سابقه دار و فراری در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی گفت: در اجرای نیابت قضایی یكی از شهرستان های استان فارس، مبنی بر دستگیری شرور و سارق مسلح فراری به نام "الف – ح"، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت. 

وی توضیح داد: این شرور پیش از این سابقه شرارت، تیراندازی، آدم ربایی، تهدید به قتل، ضرب و جرح با قاچو، حمل و نگهداری سلاح جنگی، سرقت مسلحانه و قاچاق موادمخدر را در پرونده خود داشت و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان داراب با انجام اقدامات اطلاعاتی این شرور متواری را در یكی از روستاهای اطراف شهرستان داراب شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس امنیت منتقل كردند.
  
سرهنگ رستمی با اشاره به این موضوع كه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، خاطرنشان كرد: پلیس داراب با همکاری شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشكنان با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد كرد. 

انتهای پیام/ن-ب
برچسب ها: پایان ، خط ، شرور ، سابقه دار ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.