اصفهان؛

معاون استاندار اصفهان: مجلس دهم، مجلس اعتدال است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار اصفهان گفت: بيشتر منتخبان مجلس دهم افراد معتدل هستند و مجلس آينده نيز مجلس اعتدال خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛سيدرضا عقدايي در نشست هم انديشي برگزاري انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهرستان هاي شهرضا, دهاقان و سميرم كه در فرمانداري شهرضا برگزار شد، گفت: مجلس دهم مجلس يكدست نيست و متشكل از آرا و سلايق گوناگوني است كه پيشرفت و رشد كشور را به همراه خواهد داشت .
وي افزود: انتخابات هفتم اسفند 94 يكي از سالمترين انتخابات برگزار شده پس از انقلاب بود كه تدبير و برنامه ريزي مسئولان را نشان مي دهد.
عقدايي افزود: بيشترين تعداد برگزاري انتخابات در جهان متعلق به جمهوري اسلامي ايران بوده كه نشانگر آزادي مردم و دموكراسي ايراني، اسلامي است .
وي تصريح كرد: برگزاري انتخابات آزاد با حضور همه اقشار با عقايد و گرايش هاي مختلف، نارضايتي مردم را كم مي كند و اميد به آينده را افزايش مي دهد .
معاون استاندار اصفهان، برگزاري انتخابات را وسيله اي براي حضور نخبگان منتخب مردم در برنامه ريزي و تصميم گيري امور كشور دانست و گفت: با برگزاري انتخابات در هر دوره منتخبان قبلي مي توانند با توجه به نظر مردم، عملكرد خود را ارزيابي كنند .
عقدايي تصريح كرد: حل مشكلات كشور به تنهايي در توان دولت نيست و نيازمند اتحاد و همكاري سه قواست كه اميدواريم اين اتحاد با شكل گيري مجلس دهم قوت يابد.
فرماندار شهرضا نيز در اين جلسه به برگزاري دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي اين شهرستان در 95 شعبه اشاره كرد و گفت: 66 شعبه در شهرضا , 6شعبه در منظريه ، 18 شعبه روستايي و يك شعبه سيار، پذيراي راي دهندگان در اين دوره هستند.
محسن گلابي از آمادگي كامل عوامل برگزاري انتخابات خبر داد و گفت: اميدواريم مردم شهرستان مانند دور اول با شور نشاط در دور دوم نيز حاضر شوند و سرنوشت خود را در اين دوره تعيين كنند .
فرماندار دهاقان نيز از آماده كردن 37 شعبه اخذ راي در اين شهرستان خبر داد و گفت: 20 شعبه شهري, 16 شعبه روستايي و يك شعبه سيار براي حضور مردم اين شهرستان در دوردوم انتخابات مجلس آماده شده است.
علي اصغر قاسميان تصريح كرد: حضور 80 درصدي واجدان شرايط در دور اول انتخابات شهرستان دهاقان نشان از اعتماد مردم به نظام و دولت بود كه با حضور خود در دور دوم نيز حمايت خود را از كشور اعلام خواهند كرد .
فرماندار سميرم هم گفت: 63 شعبه در قالب 33 شعبه ثابت و 30 شعبه سيار كار راي گيري در اين دوره در شهرستان سميرم را انجام مي دهند .
محمدحسين نصرتي، مشاركت 92.6 درصدي مردم سميرم در دور اول را كم نظير عنوان كرد.
در اين نشست كه اعضاي هيات هاي اجرايي، بازرسي و نظارت سه شهرستان شهرضا، دهاقان و سميرم حضور داشتند مسائل انتخابات  بررسي شد.
در دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه مشترك انتخابيه
'شهرضا و دهاقان' محمدرضا آقايي و سُميه محمودي و در حوزه انتخابيه سميرم نيز اصغر سليمي و بهروز جعفري با هم به رقابت مي پردازند . 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.