بیرجند؛

راه اندازی رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند : رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند راه اندازی می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ فرشید عابدی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۸۳ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی در حال تحصیل هستند.

وی در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت: طرح تحول آموزش از مهر ماه 94 در 10 بسته شروع شد که این بسته ها هرکدام فرآیند خاصی را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 96 رشته مقطع در استان وجود دارد، افزود: رشته پزشکی از سال 1365، دندان پزشکی از سال 1389 پذیرش دانشجو دارد و در رشته دندان پزشکی سال آینده اولین دانشجویان فارغ التحصیل می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به بحث بین الملل سازی گفت : در این حوزه که از مباحث مهم بهداشت و درمان است مأموریت داریم به سمت دانشگاه برتر شرق کشور حرکت کنیم و برای حرکت به سمت این دانشگاه ها یکی از اقدامات بین الملل سازی است.

عابدی افزود: نخستین دوره آموزش از راه دور بین شهر بیرجند و کابل به تصویب رسید.

وی اظهارکرد: اولین اقدام با همکاری کشور افغانستان آغاز شد و اولین دوره آموزش از راه دور بین شهر بیرجند و کابل تصویب و با دانشگاه خاتم النبیین قرار داد بسته شده است.

وی خاطر نشان کرد : در این رابطه از سایر دانشگاه ها شامل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه علوم پزشکی گناباد و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز استفاده می کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.