مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور:

مؤسسات قرآنی نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند

محمدی گفت: اساسنامه ادغام دو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور در حال ارزیابی است.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سیاست های کلان تشکل‌های قرآنی اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه و سیاست تشکل‌های قرآنی شناساندن ظرفیت مردمی به دستگاه‌های دولتی و شرکت در جلسات کانون‌های کلان تصمیم‌گیری است. 

وی افزود: ما به نوعی با کانالیزه‌سازی تصمیمات دولتی را به سمت مؤسسات قرآنی سوق می‌دهیم و هم به توزیع عادلانه خدمات و اعتبارات به دولت کمک می‌کنیم. 

محمدی عنوان کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآنی بیش از 200 طرح را اخذ کرده که در حال ارزیابی است تا با انتخاب برجسته‌ترین طرح ها و اختصاص اعتبارات به مرحله عملیاتی برسد.  

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، موسسات مردم نهاد را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این موسسات با کمترین هزینه، حمایت و اعتبارات فعالیت های بسیار عالی و وزینی را انجام داده‌اند. 

وی در‍‍‍‍ پایان خاطر نشان کرد: در شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور هیئتی برای رسیدگی به ادغام دو اتحادیه تشکل‌های قرآنی تشکیل شده و در روز شنبه هر هفته جلسه‌ای برای رسیدگی به این موضوع برگزار می‌شود که هم اکنون آیین‌نامه و تفکیک شعب تصویب شده و اساسنامه آن در حال ارزیابی است. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار