اصفهان؛

برگزاری آيين بزرگداشت سالگرد خاكسپاری دو شهيد گمنام در فولاد مباركه

آيين بزرگداشت سومين سالگرد خاكسپاري دو شهيد گمنام با حضور جمعي از كاركنان فولاد مباركه در معراج الشهداي اين شركت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدير عامل شركت فولاد مباركه اظهار کرد:شركت فولاد مباركه به عنوان مولود انقلاب در دوران جنگ تحميلي و زيرحملات هوايي وموشكي دشمن ساخته شد.

بهرام سبحاني گفت:به لطف خدا اين افتخار ملي در آن شرايط سخت با ايستادگي، پايمردي و مقاومت فولاد مردان جبهه صنعت، به بار نشست و هم اكنون به عنوان بزرگترين توليدكننده فولاد در كشور و منطقه مطرح است.

وي با اشاره به وظیفه همه اقشار مردم برای ادا کردن دين خود نسبت به شهدا افزود: وظيفه داریم در سالي كه بنام اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل نامگذاري شده با پيروي از بيانات مقام معظم رهبري از خون شهدا دفاع کنیم.

مسئول دفترهماهنگي تبليغات اسلامي فولاد مباركه نيز در اين آیین گفت:شهدا با پيروي ازحضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگترين سرمايه زندگي خود را در راه خدا اهدا كردند.

حجت الاسلام والمسلمين نبوي افزود: شهدا به ما درس ايمان، شجاعت، ايستادگي، سخاوت، ولايت پذيري را آموختند و ما در كنار مزار شهداي گمنام متعهد مي شويم كه با كار وتلاش در شرايط اقتصاد مقاومتي با اقدام وعمل، از آرمانهاي شهدا دفاع كنيم.

دو شهيد گمنام از ديار سرزمينهاي نور(مجنون و پاسگاه زيد) در سال 92 مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در معراج الشهداي شركت فولاد مباركه به خاك سپرده شدند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.