ارومیه؛

توجه به معضلات اجتماعی رسالت های مراکز آموزش عالی و دانشجویان

توجه به معضلات اجتماعی از جمله رسالت های مراکز آموزش عالی و دانشجویان می باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام شکوری در همایش بررسی علل و عوامل بزهکاری در جامعه که از ناحیه انجمن علمی دانشجویان حقوق و فقه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی درآمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شده بود طی سخنانی ضمن قدردانی از راه افتادن انجمن علمی فقه و حقوق گفت: یکی از رشته های برجسته دانشگاه آزاد خوی فقه و مبانی حقوق است که باید همه فعالیت و تلاش بکنند که این رشته جایگاه خود را پیدا بکند .

وی اظهار داشت: توجه به معضلات اجتماعی از جمله رسالت های مراکز آموزش عالی و دانشجویان می باشد چون تحقیق و پژوهش در این زمینه و ریشه یابی ناهنجاریها و نارسایی ها فقط از این طریق است که به نتیجه مطلوب می رسد چون مسئولان و متولیان اجرایی و حتی فرهنگی رسمی توان بررسی این قبیل موضوعات را ندارند و متأسفانه تجربه نیز همین را نشان می دهد لذا بسی جای خوشحالی است که این تحول در دانشگاه آزاد مشاهده می شود که به این موضوعات توجه دارند .

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه و اعضای انجمن علمی اظهار داشت این کار مبارکی است که شما شروع کرده اید ولی یقین بدانید هرکاری سخختی ها ،مشکلات و موانع خود را دارد که باید با همت ببلند خود این مشکلات و موانع را برطرف سازید .

وی خطاب به رییس دانشگاه آزاد واحد خوی و رییس دادگستری شهرستان خوی که در جلسه حضور داشت گفت شما باید زمینه ها و شرایط لازم را برای فعالیت دانشجویان فراهم سازید و از این قبیل فعالیت ها و تلاش ها حراسی به خود راه ندهید .

وی گفت دانشجویان باید این چارچوب هایی که آنان را از فعالیت های اجتماعی محروم می سازد بشکنند و رسالت سنگین اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهند.

وي ادامه دادودر عین حال توجه به ضوابط و مقررات قانونی از ضروریات اجتناب ناپذیر است .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اجتماعی ، آموزش ، رسالت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.