اهواز؛

اخذ مجوز دانشکده سلامت در ایذه

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: مجوز ایجاد دانشکده سلامت در این شهرستان اخذ شد ولی به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها در سطح شهرستان ایذه آن‌ را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین محمدپور با بیان اینکه در سال‌های اخیر مشکلاتی در بحث بهداشت و درمان این منطقه وجود داشته است بیان داشت: یکی از اولویت‌های دولت در هر منطقه توجه به مسئله بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به اینکه در کنار مسئله مورد تأیید بهداشت جهانی باید آنچه در موارد دینی نیز مورد توجه است لحاظ شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان ایذه مشکلات زیرساختی زیادی در مساله بهداشت و درمان وجود دارد که قسمتی از آن به ما که متولی و مسئول آن هستیم مربوط می‌شود.

محمدپور اظهار داشت: با توجه به اینکه نتوانستیم برخی از فضاهای مورد نیاز خود را از برخی ادارات پس بگیریم و در این بخش دچار مشکل بودیم در بخش داشتن آموزشکده محروم شدیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه افزود: مجوز ایجاد دانشکده سلامت در شهرستان اخذ شد ولی به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها در سطح این شهرستان آن ‌را از دست دادیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: اگر تلاش‌ها بیش تر و همکاری‌ها افزایش یابد در بخش بهداشت و درمان ایذه به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

وی گفت: این شهرستان با جمعیت بسیار بالا تنها یک بیمارستان دارد و نیاز به داشتن یک بیمارستان دیگر در آن شدیداً احساس می‌شود.

محمدپور از مسئولان شهرستان ایذه خواست فضاهای موجود را در اختیار بخش بهداشت و درمان شهرستان قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی از عمل‌های جراحی و بیماری‌ها بدون وابستگی به مراکز درمانی مرکز استان در همین شهرستان انجام می‌شود افزود: به دنبال آن هستیم تا با توسعه زیرساخت‌ها امکان انجام جراحی مغز و اعصاب فراهم شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.