شیراز؛

سارق درون خودرو در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا از دستگیری سارق درون خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دفتر پلیس فتا شهرستان فسا اظهار كرد مدتی پیش همسر وی از روی بی توجهی گوشی تلفن همراه خود را به همراه مدارک، درون ماشین گذاشته و خودرو را بدون قفل کردن در آن، ترك می كند كه پس از بازگشت متوجه سرقت وسایل درون خودرو می شود.
وی ادامه داد: با گذشت چند روز از ماجرا و تماس مکرر با خط سرقت شده از داخل خودرو و بی نتیجه بودن تلاش این خانواده مشخص می شود، شبکه اجتماعی نیز بر روی خط سرقتی فعال شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان فسا، تلفن همراه و خط مذکور نزد زن جوانی کشف می شود.
سرهنگ شیبانیان بیان كرد: پس از احضار این خانم مشخص شد وی گوشی را برای مدتی از مرد جوانی قرض گرفته است كه با تلاش ماموران آن فرد دستگیر و در تحقیقات به جرم خود مبنی بر سرقت گوشی و مدارك از درون خودرو مالباخته اقرار كرد.
وی به شهروندان هشدار داد: در هنگام ترك خودرو حتی برای چند دقیقه در آن را قفل كنند و از نگهداری اشیاء قیمتی در درون خودرو و رها كردن آن خودداری كنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: سارق ، درون خودرو ، دام ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار