عقب‌نشینی عناصر داعش از الضمیر+ فیلم و تصاویر

معارضان سوری فیلم خروج عناصر داعش از الضمیر را منتشر کردند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم‌پست، گروهی از معارضان سوری فیلمی را منتشر کردند که در آن گروه تروریستی داعش تحت حفاظت شدید ارتش «بشار اسد،» رئیس‌جمهور سوریه از شهر الضمیر عقب نشینی می‌کنند.

در این فیلم یک کاروان از خودروهای تروریستی در حال خروج از شهر است و چندین بالگرد متعلق به ارتش سوریه نیز برای اطمینان از خروج کامل آنها بر فراز منطقه پرواز می‌کنند.

گروه تروریستی داعش پس از اینکه با دولت سوریه به توافق رسید، روز چهارشنبه از الضمیر عقب‌نشینی کرد. بنابر توافق مذکور نیروهای سوری که شهر را محاصره کرده بودند در عوض پس گرفتن مهماتی که داعش در الضمیر به دست آورده بود به عناصر این گروه اجازه‌ی خروج از شهر را دادند.

رسانه‌های سوری اعلام کردند آمبولانس‌های صلیب سرخ سوریه عناصر زخمی داعش را به خارج از شهر انتقال دادند. الضمیر در 40 کیلومتری شمال شرق سوریه قرار دارد و اوایل آوریل با حملات شدید عناصر داعش برای آزاد کردن شهر از دست نیروهای اسد روبرو شد.

گروه تروریستی داعش در حملات خود 300 کارگر و پیمانکار را ربود. این گروه دهم آوریل از اعدام 4 نفر از گروگان‌ها به جرم «دروزی بودن» و آزادی بقیه آنها خبر داد.


فیلمی دیدنی از عقب‌نشینی عناصر داعش از الضمیر+ تصاویر


فیلمی دیدنی از عقب‌نشینی عناصر داعش از الضمیر+ تصاویر

برای مشاهده اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار