تغییر و تحول در سربازی کذب است

به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی و ایجاد طرح‌های متحول‌کننده در آن که روز گذشته از قول معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شد، گفت: پس از انتشار این خبر با امیر سرتیپ باقری صحبت کرده و صحت آن را جویا شدم که متاسفانه مشخص شد چنین خبری صحت نداشته و ایشان نیز اعلام کردند که در چند ماه اخیر صحبت یا مصاحبه‌ای در این زمینه نداشتند.
 
وی با بیان اینکه ستادکل نیروهای مسلح پیگیر انتشار این خبر و منبع اولیه منتشرکننده آن است، اظهار کرد: بنابراین خبری که تحت عنوان تغییر و تحول در خدمت سربازی منتشر شده بود تکذیب می‌شود.
 
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: همان‌طور که بارها اعلام شده خبرهای مربوط به سربازی تنها از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و از رسانه‌ها درخواست می‌شود که به اخباری که از منابع و افراد ناشناس منتشر می‌شود توجه نکنند.
 
منبع: ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار