آموزش های دانشگاه آزاد پژوهش محور می شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تبدیل وضعیت آموزش های دانشگاه آزاد به پژوهش محور همچنین تلاش همه جانبه در حوزه اقتصاد مقاومتی از اصلی ترین اهداف و برنامه های مدنظر این دانشگاه است.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تبدیل وضعیت آموزش های دانشگاه آزاد به پژوهش محور یکی از اصلی ترین برنامه های دانشگاه است که برنامه ششم توسعه نیز بر همین مبنا تدوین شد.

وی افزود: افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی، پاسخگویی به نیازهای جامعه، همچنین مشارکت همه جانبه در حوزه اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان از جمله اهداف مهم دانشگاه آزاد است .

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از نیروهای اصلی فعالیت های پژوهشی هستند، گفت: برای ارتقا سطح تحصیلات تکمیلی به امکانات مختلف از جمله تجهیزات و دستگاه های لازم، احتیاج داریم که این مورد با راه اندازی سامانه ساها ( سامانه آزمایشگاههای همکار ) تحقق یافته است .

واشقانی فراهانی با بیان اینکه تاسیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد در سال 94 به تصویب رسیده است، اظهار داشت: فعالیت این پژوهشگاه برای ساماندهی فعالیت آزمایشگاه ها همچنین مراکز آموزشی برتر است .

وی درباره وضعیت و جایگاه مقاله های دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد در مبحث مقاله دارای جایگاه خوبی است اما همه واحدها باید تمام تلاش خود را برای بالا بردن جایگاه علمی شان در سطح بین المللی به کار گیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار