لرستان؛

ایجاد شهرک صنوف آلاینده در شهرک‌های صنعتی لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از برنامه های سال جاری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ایجاد شهرک صنوف آلاینده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرزاد محمدی در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه ایجاد شهرک صنوف در شهرکهای صنعتی لرستان خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه تعیین فضای مورد نیاز برای ایجاد شهرک صنوف و انتقال برخی از واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم به خارج از شهر است.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های سال جاری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ایجاد شهرک صنوف آلاینده است عنوان کرد: با توجه به اینکه استقرار صنوف در شهرکهای صنعتی می تواند در کاهش آسیب های زیست محیطی و آلودگی صوتی و همچنین کاهش ترافیک شهری نقش بسزایی داشته باشد لذا این شرکت آمادگی دارد نهایت مساعدت را برای استقرار صنوف تولیدی و خدماتی در شهرکهای صنعتی را فراهم کند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در ادامه گفت: با ارائه پیشنهادات اتاق اصناف از جمله صنوف قابل استقرار در شهرکهای صنعتی می توان به مصالح ساختمانی، نجاری و تولید Mdf، پروفیل، فروش آهن آلات، ایزوگام فروشی و خرید و فروش ضایعات فلزی اشاره کرد.

محمدی گفت: در این جلسه مقرر شد معاون عمران و محیط زیست نسبت به بررسی و اعلام نظر خود در خصوص فضای اختصاصی به شهرک مذکور اقدام کند.
 انتهای پیام /ا


برچسب ها: ایجاد ، شهرک ، صنوف ، الاینده ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.