بیرجند؛

سوداگران مرگ در دام پلیس گرفتار شدند

بیش از 80 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی کشف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرهنگ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف 46 کیلوگرم تریاک در دو مرحله عملیات طی 24 ساعت گذشته خبر داد .

حسن کاهنی گفت : با دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون نارنجی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به جاده اصلی بیرجند - سربیشه اعزام شدند .

وی گفت:مأموران خودرو را که از سیستان بلوچستان عازم شهرهای مرکزی کشور بود مشاهده کردند و به راننده خودرو دستور توقف دادند .

وی افزود : با هماهنگی مقام قضائی خودرو به ایست و بازرسی علی آباد بیرجند منتقل و بازرسی شد که در بازرسی از خودرو 26 کیلوگرم تریاک در قالب 22 بسته کشف و راننده خودرو دستگیر شد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد:در عملیاتی دیگر مأموران یگان امداد شهرستان درمیان هنگام کنترل خودرو های عبوری در جاده اصلی طبس به اسدیه به یک دستگاه خودروی پیکان وانت سفید رنگ مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند .

سرهنگ کاهنی خاطرنشان کرد : خودرو که حامل لوازم دست دوم فرش و لوازم خانه بود بازرسی شد که در بازرسی از خودرو 20 کیلوگرم تریاک کشف شد و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند .

وی گفت : متهمان با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف 35 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری ال 90 در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ غلامرضا شاهوردی گفت:مأموران ایست و بازرسی سهل آباد در اجرای مرحله چهارم از طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر ؛ هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری ال 90 مشکی رنگ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند .

وی گفت : خودرو که از سیستان و بلوچستان عازم شهرهای مرکزی کشور بود بازرسی شد که در بازرسی از خودرو 35 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد .

وی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار