قاتل شکاک: زودتر قصاصم کنید

مردی كه متهم است همسایه‌شان را به خاطر گمان بد به همسرش به قتل رسانده، مدعی است قصد قتل نداشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه شنبه مأموران كلانتری خزانه از درگیری خونین مرد 26 ساله‌ای با مرد 53 ساله‌ای در حوالی خیابان مسجد با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌‌های اولیه نشان داد این درگیری بین دو مرد همسایه رخ داده است كه در جریان آن مردی 53 ساله به نام حمید با ضربات میله آهنی پیام به شدت زخمی و به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است.

در حالی كه تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، ظهر روز یك‌شنبه به مأموران خبر رسید حمید بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت كرده است.
 
پس از مرگ حمید پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی مدیر روستا بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد قاتل چند ساعت بعد از حادثه خودش را به كلانتری مشیریه معرفی كرده است. پس از این متهم برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شد.

 وی در بازجویی‌ها به قتل مرد همسایه اعتراف كرد و مدعی شد مقتول زنش را فریب داده و همین موضوع باعث درگیری مرگبار آنها شده است.صبح دیروز متهم برای دومین بار به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی منتقل شد و از سوی بازپرس مدیر روستا مورد بازجویی قرار گرفت.

 وی گفت: من  قصد قتل حمید را نداشتم و این حادثه فقط یك اتفاق بود. الان هم دوست دارم هر چه زودتر قصاصم كنند.
 
همسرم را كه دختر عمویم است، خیلی دوست دارم و مطمئن هستم او هم مرا دوست دارد، اما مقتول او را فریب داده بود.

مدتی قبل وقتی دخترم را به بیمارستان بردم با مقتول آشنا شدم. او خدماتی بیمارستان بود و به همسرم پیشنهاد داده بود یكی از واحد‌های ساختمان محل زندگی‌شان كه خالی است، اجاره كنیم و بدین ترتیب همسایه هم شدیم.

 وقتی سكته كردم و خانه‌نشین شدم به رفتارهای همسرم مشكوك شدم تا اینكه روز حادثه داخل رم گوشی قبلی همسرم با صدای ضبط شده همسرم و حمید كه در فروشگاهی در حال خرید لباس بودند، روبه‌رو شدم.

روز حادثه همسر و دخترم شهرستان بودند كه ساعت 9 شب حمید را جلوی خانه دیدم و با او درگیر شدم.

ابتدا خواستم با او حرف بزنم، اما او مرا هل داد و زمین خوردم. پس از این میله آهنی كه روی زمین بود، برداشتم و چند ضربه به سرش كوباندم و بعد با خودروی عبوری به پاركی رفتم و ساعتی بعد هم خودم را به مأموران پلیس معرفی كردم.  
 
متهم پس از بازجویی به دستور قاضی مدیر روستا برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تابناک

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش همه مردان اینطور غیرت داشتن...بخاطر ناموست بمیری
هم ارزش داره