اصفهان؛

3 کشته در حادثه برق گرفتگی اردستان+ آخرین جزئیات

مسئول خدمات شهری و آتش نشانی مهاباد اردستان اتصال برق در الکترو موتور را علت مرگ 3 جوان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:در این حادثه 3جوان در منزلی مسکونی مشغول نظافت کردن پمپ آب استخر بودند که بر اثر بی احتیاطی و  رعایت نکردن ایمنی کار، دچار برق گرفتگی شدند.

سرهنگ مهران فر افزود:شدت برق گرفتگی بر اثر اتصال با آب به  حدی بود که این 3 جوان در دم جان باختند.

*جزئیات بیشتری از مرگ همزمان 3 جوان بر اثر برق گرفتگی

علیرضا کخی مهابادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان گفت: این حادثه ساعت 17رخ داده بود ولی به علت اینکه کسی در محل حادثه حضور نداشت ساعت 20:30 دقیقه اهالی محل با آتش نشانی تماس گرفتند و ماموران سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه تبعه افغان و یکی از دو برادر دچار برق گرفتگی می شوند و جوان دیگر برای نجات آن ها وارد حوضچه می شود که متاسفانه وی نیز دچار برق گرفتگی می شود و هر سه نفر جان خود را از دست می دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این حوضچه به ابعاد 3 در 3 و عمق 6 متر است که بنا براعلام اداره برق شهرستان اتصالی الکترو موتور علت حادثه دیروز بوده است.

سرهنگ غلام رضا شهریاری رئیس اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیزگفت: بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی علت حادثه است وی از مردم خواست  رعایت نکات ایمنی را هیچ گاه فراموش نکنند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.