رکوردهای ورودی ملی پوشان در رقابت های وزنه برداری آسیا

رکوردهای ورودی وزنه برداران ملی پوش کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2016 آسیا اعلام شد.

به گزارش خبرنگارسایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، نخستین  وزنه بردار تیم ملی ایران که فردا چهارشنبه (8 اردیبهشت) به روی تخته می رود  علی میری وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم است. رکورد ورودی میری، 341 کیلوگرم در رده چهارم گروه A قرار دارد و نمایندگان تایلند (355 و 350 کیلوگرم) و چین (345 کیلوگرم) در رده های اول تا سوم قرار دارند.

 در گروه A دسته 85 کیلوگرم 8 وزنه بردار حضور دارند که سید ایوب موسوی با ورودی 360 کیلوگرم در صدر این گروه قرار دارد و پس از او دنیس اولانوف از قزاقستان با 360 کیلوگرم در رده دوم جای گرفته است.
 
در دسته 94 کیلوگرم علی هاشمی و رضا بیرالوند با رکوردهای ورودی 366 و 363 در رده های سوم و چهارم گروه A این وزن هستند و نمایندگان کره جنوبی (380 کیلوگرم) و قزاقستان (370 کیلوگرم) در این گروه اول و دوم هستند.

محمدرضا براری و کیا قدمی نیز در دسته 105 کیلوگرم رکوردهای ورودی 391 کیلوگرم را سرمربی تیم ملی برای آنها انتخاب کرده و دو نماینده کشور قزاقستان نیز رکورد ورودی 395 کیلوگرم را انتخاب کردند.

بهادر مولایی و محسن بهرام زاده در دسته به اضافه 105 کیلوگرم با رکورد ورودی 407 کیلوگرم در رده سوم قرار دارند و چین شن از تایلند با رکورد ورودی 420 کیلوگرم اول است و روسلان نورالدین اف (دارنده مدال طلا و نقره جهان) از ازبکستان با 415 کیلوگرم در رده دوم قرار دارد.
چهل و ششمین دوره رقابت های وزنه برداری مردان آسیا از روز گذشته با حضور 161 وزنه بردار از 30 کشور آسیایی روز یکشنبه (5 اردیبهشت) در مجموعه ورزشی ازبکستان شهر تاشکند آغاز شد و تا 11 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

تیم های چین، هند، ایران، عراق، ژاپن، قرقیزستان، قزاقستان، کره جنوبی، عربستان، مالزی، مغولستان، سوریه، ترکمنستان و ازبکستان با ترکیب کامل در این مسابقات حاضر شده اند.
تیم ملی وزنه برداری کشورمان در دسته های 56 ، 62 و 69 کیلوگرم نماینده ای ندارد. رقابت برای تیم ملی کشورمان از دسته 77 کیلوگرم چهارشنبه 8 اردیبهشت با حضور علی میری روی تخته این دوره از مسابقات استارت می خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار