یزد؛

اختصاص اعتبارات كافی برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز

فرماندار يزد ؛ خواستار اختصاص اعتبارات كافی برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار يزد  خواستار اختصاص اعتبارات كافی برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز شد و افزود: بخشی از اين جدا سازی انجام شده كه ضروری است با توجه به كمبود منابع آب اين روند با سرعت بيشتری در سطح شهرستان يزد ادامه يابد.

شاکری شمسی افزود  بخشی از جداسازی آب شرب از آب فضای سبز انجام شده كه ضروری است با توجه به كمبود منابع آب اين روند با سرعت بيشتری در سطح شهرستان يزد ادامه يابد.

  محمود شاكری شمسی افزود: با توجه به امكانات شهرداری يزد، مديران شهرداری عملکرد قابل قبولی را در راستای مدیریت شهری داشته اند.

فرماندار يزد با بيان اينكه در زمينه نگهداری و توسعه فضای سبز در شهر يزد اقدامات خوبی انجام شده است افزود: بحث توسعه فضای سبز از جمله اولويت های مديران شهرداری در اين چند سال اخير بوده كه حتی با كمبود نزولات آسمانی و گرمای شديد هوا در فصل تابستان اين مهم به خوبي در سطح شهر اجرا شده است.


وی  با اعلام اينكه در زمينه حمل و نقل مردم به دنبال استفاده از وسايل عمومی نظير اتوبوس شهريی و تاكسی هستند گفت: متأسفانه در سال های گذشته بخشی از تسهيلاتی كه از طرف دولت براي نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری انجام شده قطع شده كه اين مشكلاتی را برای سازمان های اتوبوسرانی و تاكسيرانی شهرداری ايجاد كرده است.

" شاكری شمسی " وضعیت مجموعه شهرستان یزد را در زمینه حفظ محیط زیست و بهداشت شهری مناسب دانست و تصریح کرد: نظافت حاشیه شهرها و تمیزی نسبی سطح شهر یزد، نشانه مدیریت و تلاش دست اندرکاران شهرداری یزد است.

فرماندار يزد بافت تاریخی را از جمله ظرفیت‌های گردشگری یزد دانست و بیان کرد: توسعه شهر نيازمند همکاری و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان و شهر یزد براساس پتانسيل هاي موجود در آن خواهد بود.

" شاكری شمسی " با بيان اينكه با تلاش های شهرداری يزد به ويژه حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداری اکثر ميادين و تقاطع ها و بلوارهای شهر به دوربين های نظارتی و كنترل سرعت مجهز شده اند گفت: اين اقدام در راستای ايجاد شهر هوشمند است و در اين راستا بسياری از مسائل و مشكلات ترافيكی شهر كاسته شده است.

فرماندار يزد در پايان افزود: سرانه خدمات در شهر يزد به علت گستردگی در سطح و تراكم پایین جمعیت ، مشكلاتی را برای شهرداری يزد اضافه کرده است.

" سيد ابوالفضل موسوی بيوكی " نيز در اين جلسه مهاجرپذیر بودن یزد را فرصت و تهدید برای این شهر دانست و بیان کرد: استفاده صحیح از فرصت‌های اقتصادی،‌ اجتماعی و علمی از جمله مهمترین راهکارهای توسعه شهر یزد است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.