شیراز؛

توصیه های ترافیکی دور دوم انتخابات مجلس

رئیس پلیس راهور فارس گفت: لازم است شهروندان بویژه مسئولان ستادهای انتخاباتی به چند توصیه ترافیکی توجه كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی اظهار كرد: با توجه به اینکه کاندیداها در آینده، خود قوه قانونگذار هستند از هم اکنون به قانون شهروندی احترام گذاشته و سعی كنند دفاتر ستاد تبلیغات خود را در معابری انتخاب كنند که از ترافیک وسایل نقلیه کمتری برخوردار باشد و از پارک و رها كردن وسایل نقلیه خود، کارکنان ستاد انتخاباتی و مراجعین در معابر خوداری و حتی الامکان از فضای پارکینگ های عمومی استفاده كنند.
وی افزود: با توجه به قوانین و مقررات راهور و حقوق شهروندی، لازم است از راه اندازی کاروان خودرویی بخصوص در معابر هسته مرکزی شهرشیراز جدا خوداری شود.
رئیس پلیس راهور استان فارس توصیه كرد: در مکان ها و محل های سخنرانی سعی شود از پارک دوبله و یا توقف هایی که باعث کندی ترافیک یا مسدود شدن تردد سایر وسایل نقلیه شهروندان می شود، خودداری شود.
سرهنگ عباسی ادامه داد: در روز انتخابات حتی الامكان از توقف بی مورد در محل ها و مكان های استقرار شعب اخذ رای جدا خودداری شود.
وی با بیان اینكه در بعضی معابر در ساعاتی از شبانه روز به صورت موقت اعمال محدودیت یا ممنوعیت تردد توسط  ماموران پلیس راهور شیراز برای ایجاد و تامین امنیت ترافیكی اجرا می شود، از شهروندان درخواست كرد، كمال همكاری را با ماموران پلیس راهور مستقر در معابر و تقاطع ها به عمل آورند.
رئیس پلیس راهور استان فارس به ممنوعیت نصب هر گونه پوستر تبلیغاتی روی شیشه یا بدنه وسیله نقلیه اشاره كرد و گفت: در صورت مشاهده توسط ماموران پلیس راهور خودرو متوقف و ضمن اعمال قانون در مورد راننده متخلف، پوسترها از وسیله نقلیه جدا می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار