پرداخت ورودیه 350 هزار دلاری در توان ما نیست

یاوری: پتروشیمی درخواست میزبانی نداده بود که منصرف شود

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام درباره انصراف این تیم از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد اصلا ماهشهری‌ها تقاضای میزبانی این بازی‌ها را نداده بودند.

شاپور یاوری به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره انصراف این باشگاه از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم باشگاه پتروشیمی اصلاً متقاضی میزبانی این رقابت‌ها نبود. البته صحبت از میزبانی پترو بود اما ما درخواستی به فیبا آسیا نداده بودیم. 

یاوری در پاسخ به این پرسش که چرا قهرمان ایران نباید متقاضی میزبانی جام باشگاه‌های آسیا باشید؟ توضیح داد: فدراسیون بسکتبال مدتی پیش به ما اعلام کرد که می‌توانیم درخواست میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را به کنفدراسیون بسکتبال آسیا ارائه دهیم. ما هم بی‌میل نبودیم و شرایط میزبانی این رقابت‌ها را بررسی کردیم و برآیندی از هزینه‌های میزبانی داشتیم. 

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ادامه داد: مدتی پیش که نمایندگان فیبا آسیا به کشورمان آمده بودند ما درباره وضعیت میزبان جام باشگاه‌های آسیا پرس و جو کردیم. پاسخ ما این بود که میزبان باید ابتدا 350 هزار دلار (معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان) به حساب فیبا آسیا واریز کنیم. به این ترتیب ما از تقاضای میزبانی این رقابت‌ها چشم پوشیدیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزبانی جام باشگاه‌های نمی‌توانست متضمن قهرمانی پتروشیمی بندرامام در قاره کهن شود؟ اظهار کرد: شاید میزبانی شانس قهرمانی را ما را بیشتر می‌کرد اما نمی‌توانست قهرمانی پترو را قعطی کند. دیگر مدعیان آسیایی هم برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند. به هرحال ما برای قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم و امیدواریم تیمی از ایران فاتح جام باشگاه‌های آسیا شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار