گودرزی: تیم های ملی جانبازان و معلولین در شرایط قهرمانی هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم های ملی جانبازان و معلولین در شرایط مطلوبی هستند و امیدوارم بر سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از دو اردوی آمادگی تیم های ملی تیراندازی و والیبال نشسته مردان گفت: امروز اردوی تمرینی دو تیم را از نزدیک ارزیابی کردم و می توان گفت در حد مطلوب هستند و تیم ملی تیر اندازی در حال رکوردگیری با تمرینات فشرده هستند و ملی پوشان صاحب عناوین قهرمانی و مقام هستند و می توان گفت که جایگاه خوبی را در ریو بدست می آورند و طبق صحبت رئیس فدراسیون در دور قبل 12 رشته در کاروان ایران حضور داشته و خوشبختانه در ریو شاهد 13 رشته خواهیم بود که نشان دهنده وضعیت مطلوب تری نسبت به دوره های قبلی است.

وی در خصوص جوایز مدال آوران پارالمپیک ریو گفت:طبق قانون و یک چارچوبی که وجود دارد و مطابق با سالهای گذشته،پس از اتمام بازی ها از ورزشکاران مدال آور تجلیل به عمل می آید.

گودرزی در خصوص حضور بانوان در مسابقات المپیک و پارالمپیک افزود: برای اولین بار رکورد حضور بانوان در کاروان المپیک ایران شکسته شد و امیدوار از ظرفیت بانوان ورزشکار به درستی استفاده شود و در این دوره انگیزه بانوان افزایش یافته است و احتمال کسب مدال نیز افزایش یافته است و امیدواریم این رکورد در مرحله کسب مدال نیز شکسته شود.

وی در خصوص مشکلات تجهیزات تیم ملی تیراندازی گفت: در این مورد با وزیر دفاع کشور صحبت هایی شده است و مقداری فشنگ ساخت داخل برای تیم ملی تیر اندازی آماده شده است و باید دید که بر روی رکورد تیم تاثیر منفی نداشته باشد در غیر این صورت باید از خارج کشور تجهیزات تامین شود.

وی در خصوص برطرف سازی تبعیض میان ورزشکاران معلول و افراد سالم گفت: در تلاش هستیم با کمک فدراسیون جانبازان و معلولین منابع مالی مناسبی پیدا کنیم و آیین نامه را با بررسی کارشناسی و رایزنی تغییر دهیم و مهم این است که تامین منبع مالی باشد تا فاصله بین دو گروه کم شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان برای ورزشکاران جانباز و معلول در عرصه میادین جهانی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار