روحانی:

انتخاب هروی معقول بود/باید با بازیکن سالاری مقابله شود

مربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان گفت: انتخاب هروی به عنوان سرمربی معقول بود ضمن اینکه دباغیان و سلیمانی نیز شایستگی هدایت تیم ملی را داشتند.

حسن روحانی مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته در رقابت های جهانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با انتخاب سید شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: به نظرم انتخاب معقولی بود و ضمن اینکه در عین حال دباغیان و سلیمانی نیز شایستگی این حکم را داشتند. 

وی ادامه داد : امیدوارم هروی مانند همیشه با خرد و تفکر تیم ملی را هدایت کند همانطور که پیش از مشخص شدن سرمربی تیم ملی نیز گفتم، سرمربی تیم ملی باید با بازیکن سالاری مبارزه کند. 

روحانی تصریح کرد : بازیکن باید به سرمربی احترام بگذارد و سرمربی تیم ملی نیز باید قدرت مبارزه با باندبازی را داشته باشد و هر زمان که با این مشکل در تیم ملی مواجه شد بتواند بازیکن خاطی را کنار بگذارد. 
 
وی تأکید کرد: به نظر من اخلاق حرف اول را می زند و سرمربی تیم ملی می تواند بازیکنی که از مسائل اخلاقی تخطی می کند را کنار بگذارد. 

پیشکسوت کاراته افزود : تیم ملی کشورمان حمایت همه جانبه را لازم دارد و فدراسیون باید هم از نظر مالی و هم به لحاظ امکانات و اعزام ها خوب این تیم را حمایت کند. 

روحانی بیان داشت: به نظر من اولین کاری که فدراسیون برای تیم ملی باید انجام دهد فراهم کردن شرایط ایده ال برای اسکان تیم ملی است. 

وی تصریح کرد: اسکان تیم  ملی در شأن و شخصیت تیم ملی نیست و شرایط خوابگاه در کبکانیان نامطلوب است. 

روحانی در پایان با آرزوی موفقیت برای سرمربی تیم ملی بیان داشت: برای هروی و  تیم ملی کاراته کشورمان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و دعا می کنم به لطف خدا بتواند نتایج خوبی را در رقابت های جهانی اتریش کسب کند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار