پیگرینی: مصدومیت سیلوا روی تیم تاثیر منفی گذاشت

سرمربی تیم منچسترسیتی پس از توقف خانگی تیمش مقابل رئال مادرید گفت: مصدومیت سیلوا روی کار تیمش تاثیرمنفی گذاشت.

پیگرینی: مصدومیت سیلوا روی تیم تاثیر منفی گذاشت
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته بازی رفت تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر  با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از این مسابقه گفت: "من فکر می کنم ما یک بازی بسیار فشرده و درگیرانه ای انجام دادیم،  بسیار خوب دفاع کردیم و تلاش کردیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم تا این که سیلوا مصدوم شد.

پس از آن توپ را زیاد از دست دادیم و نتوانستیم فرصت گلزنی مسلمی را ایجاد کنیم.اما فکر می کنم اگر تیمی نمی تواند برنده شود بهترین تساوی،تساوی 0-0 است.

 پیگرینی افزود: ما فکر می کردیم آنها  کند بازی کنند، به همین دلیل ما به خوبی پرس می کردیم، ما به عنوان یک تیم کار می کردیم تا توپ را در اختیار داشته باشیم. متاسفانه وقتی توپ را در اختیار داشتیم نمی توانستیم کاری صورت دهیم، ما دو یا سه فرصت گلزنی نصفه و نیمه داشتیم، اما فرصت هایی داشتیم. 

پیگرینی معتقد است تیمش در خارج از خانه بهتر بازی می کند

وی دراین باره گفت: به خصوص در این فصل ما در خارج از خانه بسیار خوب بازی کرده ایم ، ما سویا و دیناموکیف را شکست دادیم و با پاریس سن ژرمن مساوی کردیم ،بنابراین ما با همان نگرش رفتن به سانتیاگو برنابئو می رویم.

او ادامه داد: ما فضای بیشتری خواهیم داشت، مادرید باید بیشتر حمله  کند. شما هرگز نمی دانید ابتدا بازی کردن در خانه چقدر خوب است. شما نمی توانید بیش از حد ریسک کنید زیرا بازی خارج خانه بسیار مهم است. اکنون در بازی برگشت خواهیم دید چه کسی در فینال خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار