فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد فرایند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را پس از پایان رقابت های فصل جاری آغاز می کند.

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا پایان فصل مشخص می شود
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد که آنها برای پیدا کردن سرمربی جدید تیم ملی و جانشین کونته تا پایان فصل صبر خواهند کرد.

بنا به گفته ی تاوکیو جایگزین آنتونیو کونته در تیم ملی ایتالیا تا قبل از دیدار نهایی کوپا ایتالیا در تاریخ 21 مه اعلام نخواهد شد.

کونته پس از رقابت های یورو 2016  تیم ملی ایتالیا را برای پیوستن به تیم لیگ برتری چلسی ترک خواهد کرد، سرمربی سابق یوونتوس بر سر قراردادی سه ساله در استمفورد بریج با آبی های لندن به توافق رسیده است.

از مربیانی مانند کلودیو رانیری، روبرتو دونادونی، فابیو کاپلو و والتر ماتزاری به عنوان گزینه های جانشینی کونته نام برده می شود.

با این حال، تاوکیو هیچ عجله ای برای انتصاب سرمربی جدید ایتالیا ندارد و برای  شروع فرایند انتخاب جایگزینی کونته  منتظر خواهد ماند تا فصل به پایان برسد.

او به خبرنگاران گفت: من نمی خواهم تا قبل از 21 ماه مه به این موضوع بپردازم زیرا از حالا تا آن موقع ممکن است عواملی باشد که باعث شود ما تصمیم گیری کنیم یا تصمیم خود را عوض کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار