یزد؛

ورزشکار یزدی قهرمان پاراتکواندوی آسیا

ورزشکار یزدی قهرمان پاراتکواندوی آسیاشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سعید صادقیان‌پور هوگوپوش یزدی وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کشورمان، که در مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیایی 2016 که به میزبانی کشور فیلیپین برگزار شد، توانست مدال طلا را کسب کند.

صادق پور گفت: جو سنگینی بر مسابقات حاکم بود و حضور قاره های دیگر در مسابقات آسیایی شرایط را سخت‌تر کرده بود. سیستم های هوگو و نحوه امتیازگیری در این مسابقات تفاوت داشت.
وی افزود: از آذرماه در اردو بودیم و به خاطر تمرینات و آمادگی تکنیکی و ذهنی که داشتیم توانستیم مقتدرانه در مسابقات حا‌ضر شویم.

صادق پور گفت: در دوره اول استراحت داشتم، در مبارزه دوم حریف روسی را شکست دادم و در پیکار فینال مغولستان را از پیش رو برداشتم که این ورزشکار مغولی توانسته بود در دوره قبل این رقابت‌ها من را شکست دهد اما در این دوره از مسابقات با آمادگی کافی که داشتم توانستم برابر این ورزشکار به پیروزی برسم و طلای قهرمانی پارتکواندوی آسیا را کسب کنم.

هوگوپوش وزن 75- کیلوگرم کشورمان در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی ام کسب طلای پارالمپیک است. تمام برنامه ریزی تیم ما این است که با اقتدار بتوانیم بهترین رنکینگ جهانی را بدست آوریم و دغدغه ای برای امتیازت المپیک 2020 نداشته باشیم.

ورزشکار یزدی و قهرمان پاراتکواندوی آسیا گفت: میخواهم با حضور در اردوهای تیم ملی و تمرینات مستمر در پاراالمپیک 2020 حضور یافته و افتخارآفرینی کنم. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار