یزد؛

اجرای طرح "خیرین سبز"

طرح "خیرین سبز" در یزداجرامی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای طرح "خیرین سبز" در یزد، گفت: پارک شادی شهر یزد نزدیک به ۳۰ سال تغییر نکرده و امسال به دنبال ایجاد تغییر در این پارک هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که در سطح شهر شاهد زمین‌های افتاده بسیاری هستیم، افزود: با همکاری صاحبان این زمینها می‌خواهیم با توجه به نیاز شهروندان این زمین‌های افتاده را بازسازی و در زمینهای محصور شده نقاشی دیواری کشیده شود و نام خیر نیز در آن ثبت شود که این طرح به نام "خیرین سبز" نام گرفته است.

سپنتا نیک‌نام افزود: اعضای کمیسیون خدمات شهری 5 طرح را در اولویت کار خود قرار داده و تا 12 شهریور امسال برای رسیدن به این اهداف زمان داریم.

وی اولین طرح کمیسیون خدمات شهری را فعالیت "اداره اجرائیات" دانست  و تصریح کرد: وظیفه این اداره به این شکل است که با افرادی که در سطح شهر سد معبر می‌کنند و همچنین دست‌فروشها و مواردی که سبب نامناسبی‌های شهر می‌شود برخورد کند که برای رفع این معضلات و داشتن شهری با ظاهر خوب نیاز به ماشین، لباس، نیروی مناسب که دارای اُبهت و وجه باشند، است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد  افزود: از جمله اقداماتی که سال گذشته در راستای توسعه فضای سبز شکل گرفت پارک مهرآوران بود که کاشت درخت اکالیپتوس، افزودن چراغهای برق، پیاده‌سازی در این پارک انجام شد.

نیک‌نام توسعه "پارک شادی" یزد را از دیگر طرح‌های کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد دانست و ادامه داد: متأسفانه بیش از 30 سال است که این پارک تغییر نکرده و از جمله اهداف کمیسیون خدمات شهری توسعه پارک شادی برای رفاه حال شهروندان یزدی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در راستای توسعه پارک شادی یزد با مشکلاتی از قبیل مشکل زمین، بلوار پیرنیا، سرقفلی بعضی از واحدها مواجه هستیم بیان کرد: امسال شهرداری یزد 3 دستگاه جدید را در این پارک نصب می‌کند.

وی عنوان کرد: از جمله اقدامات در ارتباط با ساماندهی تابلوهای سطح شهر جمع‌آوری تابلوهای زاید در خیابان کاشانی از شهدای محراب تا میدان ابوذر بوده است.

نیک‌نام آخرین طرح کمیسیون خدمات شهری را "جاده سلامت" نامید و در این رابطه گفت: در این طرح به دنبال ساماندهی رودخانه پل نواب هستیم، همچنین در این طرح تفریحات سالمی از جمله پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و ورزش برای شهروندان در نظر داریم.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: اجرای ، طرح ، خیرین ، سبز ، دریزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار