آبادان؛

ازسرگیری فعالیت ورزش گلف در امیدیه

فعالیت ورزش گلف در شهرستان امیدیه پس از 38 سال دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ پیشکسوت ورزش و مسئول اجرایی ورزش گلف در امیدیه گفت: با همت جمعی از پیشکسوتان ورزش امیدیه؛ حمایت‌ها و همکاری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری توانستیم پس از گذشت 38 سال، مجدد ورزش مفرح گلف را در این شهرستان راه‌اندازی و احیا کنیم.

عقیل شریفی حسینی افزود: با توجه به شرایط محیطی گرم امیدیه و محرومیت از داشتن اماکن تفریحی متنوع؛ در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج ورزش همگانی جهت استفاده عموم مردم، بر آن شدیم که ورزش گلف را که قبل از انقلاب اسلامی از ورزش‌های مرسوم در امیدیه به‌واسطه حضور کارکنان خارجی حاضر در شرکت نفت بود را فعال سازیم .

وی گفت: یکی از گروه‌هایی که می‌تواند از این ورزش به‌واسطه شرایط آن بهره‌مند شود، بازنشستگان و افراد دارای سنین بالاست که به فراخور قوای جسمی خود می‌توانند به‌راحتی از این ورزش استفاده کنند.

پیشکسوت ورزش و مسئول اجرایی ورزش گلف در امیدیه درباره اهداف آینده افزود: در این زمینه برنامه‌های مختلفی را با هم‌اندیشی پیشکسوتان و مسئولان به‌ویژه حمایت‌های محمد باورساد رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بتوانیم این ورزش را در کنار همگانی بودن در مسیر قهرمانی توسعه داده و با پرورش نیروهای توانمند و ورزشکاران حرفه‌ای جهت حضور در لیگ‌های استانی و کشوری هدایت کنیم.

شریفی گفت: علاقه‌مندان جهت استفاده از این ورزش می‌توانند روزهای فرد از ساعت 17 الی 19 و 30 دقیقه در فضای سبز جنب باشگاه شماره 2 (بولینگ) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری حضور یابند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، احیا ، گلف ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.