سیستان وبلوچستان؛

مخلان نظم و امنيت در جامعه به شدت مجازات مي شوند

دادستان خاش گفت: اشرار مسلح، بر هم زنندگان آرامش مردم و مخلان نظم و امنيت در جامعه به شدت توسط دستگاه قضايي مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ افشين داش محمدي با محكوم كردن حادثه تروريستي و اقدام كور اشرار مسلح در به شهادت رساندن ماموران نيروي انتظامي در خاش افزود: كار شناسايي و تلاش براي دستگيري عوامل خرابكار ادامه دارد و قطعا پس از دستگيري اين مخلان نظم و امنيت جامعه به شدت توسط دستگاه قضا مجازات خواهند شد.

محمدباقر كياني رئيس دادگستري خاش نيز گفت::دستگاه قضايي برخورد جدي و قاطع خود را در جهت تامين امنيت و برقراري نظم و انضباط اجتماعي نشان مي دهد و مجرمان را به شدت مجازات خواهد كرد.

حجت الاسلام محمدحسين ميري امام جمعه خاش نيز گفت: شهادت شماري از پرسنل خدوم انتظامي در اين شهرستان را به شدت محكوم مي كنيم و اميدواريم مزدوران و عوامل دست نشانده بيگانه بزودي دستگير و به سزاي عمل ننگين خودشان برسند.

مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه اهل سنت خاش نيز گفت: از نظر اسلام و فقه شيعه و اهل سنت كشتن انسانهاي بيگناه و ريختن خون آنها، بويژه افراد مظلوم و خدمتگذار و تامين كنندگان امنيت در جامعه حرام است لذا ما اشد مجازات را براي برخورد با عوامل حادثه شب گذشته از دستگاه قضا درخواست داريم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار