کرمانشاه؛

آغاز ساخت بیمارستان 570 تختخوابی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: باید با برنامه ریزی و اجرای طرح های هدفمند به دنبال جذب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: ساخت بیمارستان570 تختخوابی کرمانشاه با توجه به قول مساعد وزارت راه و شهرسازی امسال شروع خواهد شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ساخت این طرح از سرعت خوبی برخورداراست.

استاندار کرمانشاه گفت: باید با برنامه ریزی و اجرای طرح های هدفمند به دنبال جذب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی باشیم و باید به سمتی حرکت کنیم که بخش خصوصی در ارکان مختلف اقتصادی و درمانی حضوری فعال داشته باشد و ما در استان از طرح ها و برنامه هایی که بهبود اوضاع درمان را در استان به دنبال داشته باشد با جدیت حمایت می کنیم.

ابراهیم رئیسیون مشاور اقتصادی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: حوزه سلامت یکی از بخش های مهم در کشور است، زیرا مخاطبین بسیاری دارد و از نیازهای اساسی مردم است.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته به ازای هر هزار نفر 3 تا5 تخت بیمارستانی وجود دارد، اما این رقم در کشور ایران1.7 تخت است که در بعضی از استان ها این عدد کمتر است ،لذا برای ایجاد این تعداد تخت در سال باید 15 هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت اختصاص پیدا کند،و با توجه به مشکلات ناگزیر به استفاده از سایر بخش ها به خصوص ظرفیت بخش خصوصی هستیم.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.