راهنمای خرید لباس در تابستان

فصل تابستان فصل رنگ‌های شاد است که گرمی و انرژی را نشان می‌دهند برای خرید به نکات زیر توجه کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رنگ‌های روشن رسمی‌تر که شما می‌توانید در محل کارتان هم از آنها استفاده کنید؛ کرم، سفید و قهوه‌ای روشن هستند. 

فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می‌کند که درجه حرارت این گرما از درجه حرارت هوای محیط کمتر است. در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به بیرون بدن منتقل می‌شود. 

نخی؛ و لنین پارچه فصل:

پارچه‌های نخی، پارچه این فصل است. بنابراین بلوزها، پیراهن‌ها و شلوارهای نخی، انتخاب نخست شما در این فصل خواهند بود. لباس‌هایی را که الیاف مصنوعی دارند، کنار بگذارید. در لباس‌های نخی احساس خنکی می‌کنید در ضمن، پوست‌تان هم از گرما و عرق به خارش و التهاب نمی‌افتد. اگر با چروکی پارچه مشکلی ندارید، لنین هم پارچه خنکی است.

شلوار جین تعطیل:

فصل تابستان فصل پوشیدن پیراهن‌ها و شلوارهای تنگ و چسبان نیست چون حسابی گرمتان می‌شود و احتمال عرق‌سوز شدن هم افزایش می‌یابد. به جای آن، شلوارهای جین را کنار بگذارید و شلوارهای گشادتر و با پارچه‌های خنک‌تر را دم دست قرار دهید. در این لباس‌های گشادتر احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و با عبور هوا از ‌آن خنک‌تر می‌شوید.

کلاه و عینک آفتابی، دستمال گردن:

اگر کارتان به گونه‌ای است که دایم زیر آفتاب هستید، یک کلاه حصیری لبه‌دار بخرید. این کلاه‌ها دو فایده دارند؛ یکی اینکه لبه آن صورت شما را از تابش آفتاب محافظت می‌کند و در عین حال با عبور هوا از شیارهای بین بافت‌های حصیری، خنک خواهید شد. عینک آفتابی هم فراموش نشود. 

سفید به جای سیاه: 

رنگ‌ها اثر روانی بر مخاطب دارند. در این فصل تا می‌توانید رنگ‌های روشن بپوشید چون رنگ‌های روشن بخش زیادی از نور خورشید را به محیط منعکس می‌کنند ولی برعکس رنگ‌های تیره نور خورشید را جذب کرده و شما احساس گرما خواهید کرد.

انتهای پیام / 
برچسب ها: خرید ، لباس ، رنگ ، تولید ، انرژی ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار