در گرامی داشت هفته ملی شوراها و با حضور فرماندار و مقامات محلی شوراهای نمونه شهرستان خاش در مسجد جامع اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش تجلیل گردیدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ فرماندار شهرستان خاش با گرامی داشت نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شورا از نقش و حضور این قشر بزرگ و موثر در جامعه برای رفع مشکلات، کمبودها و نارسایی ها و نیز دستیابی به شاخص های توسعه، رشد و آبادانی و خدمت شایسته به مردم قدردانی کرد.

چاکرزهی افزود:در مجموعه شورای اسلامی و شهرداری ها در شهرهای خاش و نوک آباد، شوراهای بخش مرکزی، ایرندگان و نوک آباد و شوراهای اسلامی و دهیاران افرادی توانمند و مورد اعتماد مردم و دولت فعالیت دارند که همکاری و تعامل آنها با مسئولان و ارتباط صمیمانه با مردم سبب گردیده که خدمات خوبی به شهروندان ارائه گردد.

وی ادامه داد:همه شوراها در خاش نمونه اند اما در این مکان بر حسب توان خودمان از بیست فرد نمونه شورایی قدردانی می کنیم.

حسین ریگی عضو شورای اسلامی شهر خاش هم گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه شورای اسلامی و شهرداری خاش ارائه داد و گفت:خداوند را شاکریم همراهی و مشارکت مردم و همت مسئولان به ما در تامین اهداف خدمت رسانی کمک کرده است.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم از نقش شوراها در جهت رفع مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت:شوراها بعنوان برترین دموکراسی محسوب می شوند زیرا برخواسته از مردم بوده و برای مردم خدمت می کنند و بعنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان عامل توسعه و آبادانی جامعه هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار