برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٢٠)؛

از سرقت آثار باستانی به سبک هالیوودی تا لحظه خودکشی دختر جوان از روی پل هوایی

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

مازندران؛ خواهر مهرداد اولادی بر سر مزار برادرش در روستای قادیکلا بزرگ دردنامه‌ای را قرائت کرد که در ادامه بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

فارس؛ طی تعقیب و گریز دیروز عصر بین خودروی نیروهای پلیس با قاچاقچیان در شهرستان لامرد، خودروی پلیس دچار حادثه شد و بهادری یکی از گروهبانان کلانتری شهرستان لامرد جان خود را از دست داد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خراسان رضوی؛ در این فیلم فردی که مدعی است مرتاض است برای لحظاتی بین زمین و آسمان معلق می‌ماند. اما سوال اینجاست که اگر عصا را از وی جدا کنیم باز هم می‌تواند مانند پسر عموهای هندی خود بین زمین و آسمان معلق بماند؟



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ دختر جوانی که به دلایل نامعلوم در منطقه محمدیه اسلامشهر خودش را از روی پل هوایی به پایین پرت کرد و جان باخت.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

آذربایجان شرقی؛
فیلمی از نجات دختر جوان پس از تصادف با خودروی 405 را مشاهده خواهید کرد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

اصفهان؛ فیلمی از محل سقوط یک فروند جنگنده اف 7 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب شهرستان نایین را مشاهده می‌کنید که در حوالی روستای کجان در 40 کیلومتری شمال غرب نایین (بیابان های منطقه زورکی) در ساعت 9 و 58 دقیقه اتفاق افتاده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از نزاع دو خانم در مترو ارسال کرده و متاسفانه نیروی انتظامی و امنیتی مترو در محل نزاع حضور ندارد تا مانع این برخورد شوند، همچنین در تصاویر خواهید دید که احتمال سقوط این افراد به محدوده ریل‌ها نیز وجود دارد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شهروند خبرنگار ما فیلمی از تريلی‌هايی که در حال انتقال تجهيزات نظامی به تهران از طریق اتوبان قزوین هستند، برای ما ارسال کرده است. شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در توضيح اين فیلم گفته، اين تريلی‌ها حامل سامانه موشکی اس 300 است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

کرمانشاه؛ سارقان میراث فرهنگی برای دستیابی به آثار باستانی «قلعه گبری» در شهر سرپل‌ذهاب از محل منزل یکی از سارقان به این منطقه باستانی تونل حفر کرده بودند که بعد از حفر 30 متر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده و جان خود را از دست دادند که فیلم آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از واژگونی دو دستگاه خودرو در شهرک واوان اسلامشهر ارسال کرده است. بنابر اظهارات این شهروندخبرنگار پس از تعقیب و گریز پلیس، خودرو سرقت شده توسط سارقین به میان بلوار منحرف و منجر به شکسته شدن درختان و آسیب جدی به خود و خودرو شده‌اند.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

ایلام؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلم جالبی از یک نمونه خاص از مارها به نام افعی دم عنکبوتی شکار کرده که در ادامه می‌بینید. خاطرنشان می‌شود این مار در روستای طلور شهرستان آبدانان دیده شده است.



پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار