شیراز؛

افزایش ایستگاه های آتش نشانی شیراز

ایستگاه های آتش نشانی شیراز به 18 ایستگاه افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل آتش نشانی شیراز گفت: با راه اندازی دو استگاه آتش نشانی در شیراز تعداد ایستگاه های آتش نشانی از 16 مورد به 18 مورد می رسد .
شایق افزود: در محورهایی که مشکل اعزام نیروهای امداد آتش نشانی وجود داشته است 3قطعه زمین تملک شده ،تا 3 جایگاه آتش نشانی دیگر نیز در شیراز ایجاد شود .
وی همچنین از بهبود سرعت عمل عملیات اطفا حریق در شیراز خبر داد و گفت: در سال 94 یک دقیقه و 20 ثانیه سرعت زمان رسیدن به صحنه و اطفا حریق و پنجاه ثانیه سرعت امداد در عملیات آتش نشانی شیراز بهبود یافت.  
معاون آموزش و پیشگیری از سوانح آتش نشانی شیراز نیز با بیان اینکه در سال 94بیش از 220هزار تماس با شماره تلفن 125 آتش نشانی به ثبت رسید گفت: در شیراز روزانه 1 هزار تماس با مرکز ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی شیراز برقرار شد و چهارشنبه پایان سال این تعداد تماس به 3 هزار مورد افزایش یافت .
قانع افزود: در سال 94 در حوادث رخ داده شده در شیراز بیش از هزار و 200شهروند مصدوم ،یکصد و 40 نفر فوت و با کمک نیروهای آتش نشانی بیش از 22هزار نفر نجات یافتند.
وی تصریح کرد: 20 نیروی آتش نشان نیز در عملیات های مختلف مصدوم شدند.
معاون آموزش و پیشگیری از سوانح آتش نشانی شیراز به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای بیش از 18 هزار داوطلب آتش نشان در شیراز اشاره کرد و ادامه داد: در سال 94، 5 هزار و دویست و یازده داوطلب آتش نشان آموزش دیدند که از این تعداد هزار و 568 نفر جذب آتش نشانی شدند.
قانع از گروه های مختلف مردم، کارمندان و علاقه مندان به همکاری با آتش نشانی خواست به جمع داوطلبان آتش نشان بپیوندند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار