آبادان؛

ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین خرمشهر

ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین خرمشهرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر‌ گفت: زمانی که شهرستان خرمشهر میزبان پیاده‌روی مهم اربعین بود، اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) را به مکان موقتی انتقال داده بودیم و در حال حاضر پروژه ساخت این بیمارستان در حال پیش‌روی است.

کامران سالمی با بیان اینکه هفت درمانگاه در دستور بهسازی هستند، افزود: فضاهای حاکم بر اماکن بهداشتی و درمانی خرمشهر به‌ علت فرسودگی، شایسته و در خور مردم این شهر نیست، به‌ همین دلیل برای رفع این مشکل امسال به‌ طور جدی وارد عمل شدیم و به‌ دنبال تعمیر خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها هستیم.

وی گفت: برای اینکه خدمات عادلانه و منصفانه‌ای را به جمعیتی که از شهر فاصله دارند، داشته باشیم به‌ دنبال طرح حاشیه شهر هستیم که هدف از اجرای آن فقط خدمت‌رسانی به این قشر از مردم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه امسال 14 پزشک به جمع خانواده بهداشت و درمان افزوده شده است، افزود: با وجود تمام مشکلات در بحث بهداشت و درمان در خرمشهر به‌ ویژه در بیمارستان ولی‌عصر(عج)، در بحث اعتبار بخشی رتبه نخست را به دست آوردیم.

سالمی گفت:براساس تفاهمنامه صورت گرفته بین دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، هشت مرکز بهداشتی و درمانی در خرمشهر مکان‌یابی شد که پس از دریافت بودجه و اعتبار تعیین شده از منطقه آزاد اروند کار احداث آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.