زنجان؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه زنان روستایی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه از برگزاری 17 دوره آموزشی ویژه زنان روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با بیان این مطلب گفت: در این دوره‌های آموزشی 424 نفر شرکت کردند.

مصری افزود: سبزی‌کاری و گل‌کاری در منازل، پرورش بوقلمون، پرورش قارچ خوراکی و شناسایی و بهره‌برداری از گیاهان دارویی از عمده موضوعاتی بود که به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی ویژه زنان روستایی توضیح داده شد.

وی با اشاره به آموزش شیوه زراعت زعفران به زنان مناطق روستایی در شهرستان سلطانیه گفت: شیوه‌های اصولی فرآوری محصولات زراعی و باغی و تولید و پرورش توت‌فرنگی از دیگر مباحثی است که در این دوره‌ها آموزش داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با اشاره به برگزاری 466 ساعت دوره آموزشی برای زنان روستایی این شهرستان تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی 424 نفر و به عبارتی 2 هزار و 499 نفر روز شرکت نموده اند.

مصری به ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی مذکور اشاره و عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از تسهیلات ارائه شده در رشته‌های پرورش قارچ خوراکی، زراعت زعفران و پرورش توت فرنگی بهره‌مند شوند.

وی افزود: به منظور اخد تسهیلات به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی برگزار شده برای زنان روستایی در شهرستان سلطانیه گواهی دوره مربوطه نیز اعطا می‌شود.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: برگزاری ، آموزشی ، دوره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.