یزد؛

بی طرفی كامل دست اندركاران انتخابات

دست اندركاران انتخابات بی طرفی كامل را اصل قرار دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد گفت : دست اندركاران انتخابات در اين مرحله نيز بايد مانند دوره اول بی طرفی كامل را اصل قرار دهند و هر دو داوطلب ورود به مجلس شورای اسلامی برای ما عزيز هستند و وظيفه داريم هر كسی كه با رأی مردم به مجلس راه يافت را حمايت كنيم .
میر محمدی افزود:تشكيل يك مجلس فعال، پويا ، بالنده، مسئوليت پذير، دلسوز و آگاه به مسائل داخلی و خارجی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ايران است.
استاندار يزد  در جمع اعضای هيأتهای اجرايی، نظارت و بازرسی برگزاری انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در اين شهرستان ضمن تبريك هفته كارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: شايسته است اين مرحله از انتخابات نيز مانند انتخابات هفتم اسفندماه با مشاركت بالای مردم ، انتخاباتی سالم ، قانونمند و با هوشياری و تيزبينی دست اندركاران برگزار شود.

سيدمحمد ميرمحمدی ادامه داد: انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی در استان يزد بسيار باشكوه، زيبا و چشمگير بود و برای مسئولان استان و نظام تبديل به يك سرمايه شد كه آن اعتماد و اطمينان مردم به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ايران است.

وی افزود: اين انتخابات چه از نظر حضور مردم و چه از نظر تعداد داوطلبان و نيز فعاليت نامزدها و هواداران آنها گسترده و بي سابقه بود و به گونه ای عمل شد كه عليرغم رقابتها انتخاباتی سالم و با كمترين تخلف انتخاباتی را شاهد بوديم .

ميرمحمدی تصريح كرد: تحقق اين مهم به علت بی طرفی دست اندركاران انتخابات، هماهنگی لازم بين هيأتهای اجرايی، نظارت و بازرسی و تيزبينی و هوشياری كامل عوامل اجرايی انتخابات رقم خورد.
ميرمحمدی افزود: انتخابات در اين مرحله از حساسيت ويژه ای برخوردار است و برگزاری انتخابات نيازمند تيزبينی ، هوشياری و مراقبت بيشتری است.

وی در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: در اين مرحله از انتخابات نماينده ای یی اصلح از حوزه انتخابيه مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه به مجلس شورای اسلامیراه يابد و بتوانيم از حضور مؤثر هر چهار نماينده استان برای توسعه و پيشرفت كشور و استان بهره لازم را ببريم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار