آذرنیا: مجوز بازی در بنیان دیزل را به سازمان لیگ داده بودیم

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریزگفت: ما پیش تر از این مجوز بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل را از شورای تامین گرفته و به سازمان لیگ داده بودیم.

مجوز بازی در بنیان دیزل را به سازمان لیگ داده بودیم/پرسپولیس زخمی به تبریز می آیدحسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره برگزاری دیدار تیمش برابرپرسپولیس در یادگار امام تبریز اظهار کرد: در این هفته برابر پرسپولیس دیداری برگزار می کنیم که خواهان انجام دیدار در ورزشگاه اختصاصی تیم هستیم و تلاش می کنیم که این دیدار به جای یادگار در بنیان دیزل برگزار شود.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به میزبانی، این حق تیم ماست که در ورزشگاه اختصاصی تیم بازی های خودمان را برگزار کنیم چرا که در همه ی دنیا بازی ها در ورزشگاه میزبان برگزارمی شود و ما نیز نباید از این قاعده مستثنی باشیم.
 
آذرنیا ادامه داد: گسترش اکنون دارای زمین اختصاصی بوده و امکاناتی دارد که حتی بهترین تیم های آسیایی نیز چنین امکاناتی را ندارد و حق میزبان است که زمین اختصاصی خود را معرفی کند.
 
سرپرست گسترش فولاد بیان کرد: پیش تر از این با مستندات کامل و هم اکنون نیز از روی سند حرف می زنیم و تا احقاق حق تیم دست از تلاش برنمی داریم. از مدت ها پیش با نامه نگاری و ارائه مستندات مجوز بازی با پرسپولیس را در بنیان دیزل گرفته بودیم و با ارائه به سازمان لیگ موافقت کامل را بدست آورده بودیم، اما با اتفاقات پیش آمده در اهواز تصمیم دیگری شاید گرفته شود که به نظر حرفه ایی نیست ، ما روی زمین چمن خودمان بهترین بازی را ارائه می دهیم و از حق خود دفاع می کنیم.
 
وی ادامه داد: شما می دانید گسترش سه دوره به لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته است و در ورزشگاه بنیان دیزل مهمترین و حساس ترین بازی ها را برگزار کرده است، تیم های استقلال و پرسپولیس آمده و دراین ورزشگاه به میدان رفته اند.
 
آذرنیا در پاسخ به سوالی آیا ورزشگاه بنیان دیزل مشکل نور دارد، گفت: شاید این ورزشگاه مشکل نور داشته باشد که این مشکل را ندارد اما باید گفت وقتی دیداری ساعت 18 برگزار می شود و زمان غروب آفتاب ساعت 20:30 دقیقه است آیا به نظر شما به نور نیازی هست یا خیر؟
 
سرپرست گسترش فولاد بیان کرد: به نظرم تصمیمات باید حرفه ای باشد و به دور از هرگونه منافع شخصی و احساسی و در این راستا حق تیمی که میزبان است نباید ضایع شود.
 
داور لطمه زیادی به گسترش زده است
 
وی با پرداختن به بازی برابر سپاهان تصریح کرد: باید عنوان کنم سپاهان نمونه ترین تیم کشور بوده که سابقه عناوین قهرمانی در لیگ برتر، حذفی کشور و حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور در جام باشگاه های جهان را دارد، ما با این تیم بازی کردیم و نمایش قابل قبولی داشتیم و اگر قضاوت بخش زاده داور این دیدار مانع نمی شد چه بسا با امتیاز برمی گشتیم .
 
سرپرست گسترش فولاد گفت: ما پنالتی که به سودمان بود گرفته نشد و پنالتی گرفته شده به نفع سپاهان اشتباه بود. چرا واقعا تا این حد در حق گسترش اجحاف خواهدشد. حتی اصفهانیان ریئس کمیته داوران و عنایت رییس دپارتمان نیز عملا اذعان داشتند که داوران درحق گسترش به درستی قضاوت نکرده اند. باید عنوان کنم گسترش تیم روزهای سخت بوده و با توجه به خصوصی بودن باشگاه زحمات فراوانی برای ترقی باشگاه کشیده شده است .
 
پرسپولیس برای برد به میدان می آید
 
وی درباره بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به باخت برابر نفت زخمی به تبریز می آید و برای التیام زخم با قدرت برابر ما بازی می کند.
 
آذرنیا یادآور شد: امیدوارم که شاهد ترقی و پیشرفت گسترش در ادامه لیگ و رسیدن به جایگاه شایسته تیم باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای اذرنیا عزیز مثل اینکه خواب تشریف دارند.دربازی با سپاهان که اصلآ پنالتی برای سپاهان گرفته نشد
آخرین اخبار