در رادیو گفتگو بشنوید؛

بررسی الگوی ایرانی اسلامی و گرامیداشت هفته معلم

ویژه برنامه «مشق شیدایی» به تکریم معلمان عرصه دفاع مقدس می پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هم زمان با هفته گرامیداشت معلم و کار و کارگر  برنامه «صبح و گفتگو» ، ویژه برنامه ای است که به صورت زنده برای شنوندگان روی آنتن می‌رود. 

همچنین این برنامه رادیویی هر روز در هفته معلم و کار و کارگر با پرداختن به مقام معلم و نقش کارگر در بنی اقتصاد مقاومتی با حضور مهمانهای ویژه به گفتگو می نشیند.

برنامه صبح و گفتگو هر روز از ساعت 6:30 الی 8:00 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

تکریم مقام معلم و عرصه های دفاع مقدس  در مشق شیدایی امشب  

بـرنامه رادیویی «مشق شیدایی» امشب ، بـا عنوان تکریم مقام والای معلم و دفاع مقدس با حضور سرهنگ محمود حسینی، رئیس دایره و صنایع اطلاعات ارتش و سرهنگ بهنام امید ، که همسرانشان معلم هستند، و حمیدرضا بختیاری، معلم نمونه و جانباز و عبدالحمید شمس اللهی، آزاده جانباز و معلم درخصوص این روز بزرگ و مقام و رسالت معلم و دفاع از ارزشها گفتگو خواهند کرد. 

این برنامه در دو ساعت شامل بخش های متنوعی از گفتگوها، گزارش ها و برنامه های ویژه است که می توانید شنونده آن باشید.

بـرنامه «مشق شیدایی» به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده و اجرای ناصر خیرخواه امشب 11 اردیبهشت سـاعت 22:00 از شبکه رادیویی گفتگو بطور زنده پخش می شود.

ساختمان ضد زلزله یا خانه های امن برای زندگی
در ایـن بـرنامه از گفتگوی علمی ، موضوع ساختمان ضد زلزله و یا به عبارتی دیگر ساختمان های امن با حضور آقایان دکتر زارع عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله و دکتر مرتضی بسطامی عضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله  بررسی خواهد شد.

 امروزه با گسترش علوم و پيشرفت بشر در عرصه مادي و معنوي در جهان كنوني چرایی عدم بهره گیری از تکنولوژی نوین  و ضرورت های همگام بودن با تکنولوژی همیشه وجود دارد. بر همین اساس درخصوص ساختمان ضدزلزله از شعار تا واقعیت در چه کیفیتی قرار دارد و تعریف واقعی خانه امن چیست؟، در این برنامه گفتگو خواهد شد. 

بـرنامه گفتگوی علمی به تهیه کنندگی سید محمد احمدی و اجرای ناصر خیرخواه 11 اردیبهشت سـاعت 21:00 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری
امروز شنبه 11 اردیبهشت شنونده برنامه گفتگوی سیاسی باشید، وقتى می گوییم الگوى ایرانى - اسلامى، یعنى یک نقشه جامع،  بدون نقشه جامع، دچار سردرگمى خواهیم شد.

وضعیت مطلوب باید تصویر شود و چگونگى رسیدن از وضع موجود به آن وضع مطلـوب هـم بایستى بیان شود.

یقیناً سؤالات زیادى مطرح خواهد شد؛ این سؤالات بایستى دانسته شود ؛ در این برنامه با حضور کارشناسان به این سؤالها پاسـخ داده می شود.

ایـن گفتگوبـه تـهیـه کنندگی فریدون ماهر، امروز سـاعـت17:30 از شبکه رادیـویی گفتگو پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار