برای موفقیت تراکتورتلاش می کنم

عشوری:من یک فصل با ذوب آهن قرارداد دارم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من به مدت یک فصل با ذوب آهن قرارداد دارم وبه آذری می بالم اما اکنون سرباز تراکتورم وباید برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

عشوری:من یک فصل با ذوب آهن قرارداد دارمسیناعشوری درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیانیه ذوب آهن اصفهان مبنی بر تعلق داشتن به این تیم اظهار کرد: من در واقع یک فصل با ذوب آهن قرارداد دارم وافتخارم این است که در این تیم بوده و به آذری مدیرعامل تیم افتخار می کنم .
 
وی در ادامه افزود: من اکنون درتراکتورسازی سربازم و هدف من کسب سربلندی و موفقیت در این تیم است. وبایدببینیم پس از اتمام خدمت شرایط بازی کردنم به چه صورت خواهدشد.
 
عشوری با اشاره به بازی با الهلال عربستان گفت: الهلال تیم بسیارخوبی بوده ومادر گروه مرگ قرار گرفته ایم وفکر نمی کردیم در گروه خود تا این حدموفقیت لازم را بدست آوریم.
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بااشاره به دیدار استقلال تهران عنوان کرد: اکنون استقلال از تیم های خوب لیگ برتر بوده وصدرنشین لیگ پانزدهم است وباید بگویم ماتراکتورهستیم و با برد در برابر استقلال برای کسب سهمیه گام ارزنده برمی داریم.
 
وی یاآورشد: امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای باقی مانده تراکتوررابه جایگاه شایسته ودرخور مردم خوب تبریز برسانیم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار