توحیدلو: تجهیزات برگزاری مسابقات سلاح های خفیف را نداریم

دبیر کمیته مسابقات تیراندازی گفت : کمبود تجهیزات مانع برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی رشته تپانچه خفیف می شود.

معصومه توحید لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مرحله اول مسابقات آزاد سلاح های بادی تصریح کرد: مرحله اول مسابقات سلاح های بادی ماده تپانچه در دوبخش مردان وزنانن برگزار شد که 99 تیرانداز مرد و66 ورزشکار زن حضور داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات مرحله اول ، به دلیل فاصله زیاد بین مسابقات دوره قبل با این دوره ازنظر کیفی در سطح بالایی نبود اما انتظار می رود تیراندازان در مراحل بعدی با آمادگی بیشتری ظاهر شوند.

وی افزود: این مسابقات با هدف استعدادیابی وایجاد فضای مناسب برای علاقه مندان برگزار شد که در چها رمرحله مقدماتی انجام می شود ودر پایان قهرمانان هر دوره به فینال مسابقات راه پیدا می کنند.

توحید لو  درباره برگزاری این مسابقات به میز بانی استا ن ها گفت: سایت آزادی مجهزترین سایت تیراندازی در کشور است  و به دلیل اینکه تجهیزات تیراندازی در استان ها گسترده نشده است مسابقات باید در تهران سایت تیراندازی آزادی برگزار شود.

وی درباره برگزاری مسابقات سلاح های بادی در بخش خفیف اظهارداشت: تجهیزات کافی برای برگزاری مسابقات سلاح هی بادی بخش خفیف را نداریم وتمامی مسابقات سلا ح های بادی تپانچه در ماده بادی پیگیری می شودمتاسفانه کمبود تجهیزات  مسابقات آزاد را نیز تحت تاثیر قرار داده است و تیراندازانی که در رشته خفیف تخصص دارند کمتر شرکت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار