ارومیه؛

برنامه ريزي و اقدام براي ايمن سازي سفرهاي نوروزي سال آينده

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: در آغاز سال جديد براي افزايش ايمني و كاهش تصادفات جاده اي و رفع آسيب هاي بخش حمل و نقل جاده اي در سفرهاي نوروزي سال 96 برنامه ريزي شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مديركل راه و شهرسازي استان در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان غربي اظهار كرد: از هم اكنون به فكر ارتقاي ضريب ايمني سفرهاي جاده اي استان و به حداقل رسيدن سوانح رانندگي هستيم.

داريوش نصر با اشاره به توزيع سفرهاي جاده اي استان در طول سال، گفت: همراه با دانش و تجربه در مسير رفع چالش و آسيب هاي بخش حمل و نقل جاده اي استان و بسترسازي ايمن براي سفرهاي تابستاني حركت مي كنيم.

وي با بيان اينكه سرعت عمل در راهداري مطمئنا آمار تصادفات را كاهش مي دهد، تصريح كرد: نصب تابلوهاي هشداردهنده و پيامهاي انتظامي در جاده هاي استان در كاهش آمار تصادفات سفرهاي نوروزي بسيار كارساز بود.

نصر از تشكيل جلسات مشترك پليس راهور و روساي ادارات شهرستانهاي تابعه با محوريت افزايش ايمني سفرهاي جاده اي خبر داد.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با بيان اينكه خرد جمعي و كار تيمي از بارزترين سياست هاي كاري مجموعه حمل و نقل استان به شمار مي رود، ادامه داد: تيم شوراي حمل و نقل استان در مدت چهار ماه گذشته توانتسته اهداف وزارت راه و شهرسازي را در يك محيط تعاملي و همدلي پياده كند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.