شهرکرد؛ همزمان با روز معلم:

زنگ سپاس معلم در مدارس چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) و روز معلم، و همزمان با سراسر کشور، زنگ سپاس معلم در مدارس استان چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) و روز معلم، و همزمان با سراسر کشور، زنگ سپاس معلم و جهادگران عرصه علم و تربیت، در مدارس استان چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد.

مسئول بسیج دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: در آئین نمادین زنگ سپاس معلم با حضور استاندار و مسئولین استان در مدرسه دخترانه علامه دهخدا شهرکرد، از معلمان نمونه تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، در مورد برنامه های بسیج دانش آموزی برای پاسداشت مقام معلم و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نیز افزود: این برنامه ها از پنج شنبه گذشته، با غبارروبی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و دیدار فرهنگیان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد آغاز شده است.

وی، مسابقه تیراندازی سیمیلاتور ویژه فرهنگیان بسیجی، میقات صالحین در میعادگاه های نمازجمعه، اردوی علمی و تجلیل از معلمان نمونه، دیدار با خانواده معلمان و مربیان شهید و خانواده فرهنگی شهید مدافع حرم، را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته معلم در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

گفتنی است: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) در سال 1358، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار